Spam!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zilverpower

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
:cool: HEEY MENSEN IK ZOU GRAAG WILLEN WETEN HOE JE SPAM KUNT STOPPEN WANT ALS IK ALLEEN MIJN INTERNET AL OPEN KOMEN ER WEL 20 SPAMPAINA'S IN 1 KEER.
ALS IEMAND ME HIERMEE KAN HELPEN BEN IK DIEGENE HEEL DANKBAAR GROETJES UIT WESTERHAAR CYOUSOWLONG BEY BYE

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Je hoeft niet je hele bericht in hoofdletters te typen, dit komt op het internet als schreeuwen over. Ik heb daarom de lettergrootte aangepast.

Dat er 20 pagina's openen is geen spam want dat is ongewenste mail.
Wat jij moet doen is een Hijackthis log plaatsen op www.nucia.nl of op www.hijackthis.nl
Dit gaat met het programma HIjackthis. Alle info over dat programma en hoe een log te maken en te plaatsen vind je op bovengenoemde sites. Verwijs ze ook even naar dit topic en vermeld duidelijk het probleem. Als je wil kan je een link van je topic daar hier plaatsen zodat wij ook even mee kunnen kijken. Leer ik/we weer van!
Succes,
Raymond Bos

Laatst bewerkt:
Misschien bedoeld meneer zilverpower met internet openen zijn mailbox openen , dan is het inderdaad spam .
Om er in één klap van af te zijn kan je het beste een ander e-mail adres aanmaken , of anders een spamfilter installeren .

Denk het niet, hij zegt duidelijk internet en pagina's maar we horen het wel ;)

Jaa , duidelijk is het wel , zo duidelijk dat het toch moeilijk leesbaar is .
Hans

...

ik bedoel inderdaad waneer ik het internet open en niet de mail box
als ik gewoon op google wil dan krijg ik heel veel pagina's tegelijk.
ik heb al een spamfilter op mijn mailbox maar die werkt niet voor het internet.
ik eb ook een virus scan geprobeert maarr dat heeft maar een klijn deel van de "spam" vermindert. maar ik zal even kijken op hijackthis.nl
nog bedankt voor de verdere invormatie en ik zag niet dat ik de caps aan had waardoor die hoofdletters XD srry daarvoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan