hallo,
ik heb het volgende probleem en zou het op prijs stellen of iemand hier antwoordt op kan en wil geven.
heb een e-mail adres bij hotmail en 1 bij online (voorheen wanadoo en orange)nu doet zich het volgende voor ,bij de inkomende e-mails van hotmail zit nooit geen spam en sinds kort toen orange overging naar online regent het van deze bagger,heb een mail gestuurd naar online wat ik hier aan kon doen kreeg ik het antwoordt dat ik maar een programma van hun moest kopen en was ik er van af,nou ook fraai nooit rommel gehad en nu wel,enfin heb ik dus niet gedaan in eerste instantie ,ik wat verder sneupen kon ik dit via outlook doen instellingen verandert ,maar geen resultaat,wie kan mij nu vertellen hoe dit mogelijk is,heb dus nooit iets verandert aan de instellingen,of zou een andere browser uit komst bieden????.
bvd,mwr
ik heb het volgende probleem en zou het op prijs stellen of iemand hier antwoordt op kan en wil geven.
heb een e-mail adres bij hotmail en 1 bij online (voorheen wanadoo en orange)nu doet zich het volgende voor ,bij de inkomende e-mails van hotmail zit nooit geen spam en sinds kort toen orange overging naar online regent het van deze bagger,heb een mail gestuurd naar online wat ik hier aan kon doen kreeg ik het antwoordt dat ik maar een programma van hun moest kopen en was ik er van af,nou ook fraai nooit rommel gehad en nu wel,enfin heb ik dus niet gedaan in eerste instantie ,ik wat verder sneupen kon ik dit via outlook doen instellingen verandert ,maar geen resultaat,wie kan mij nu vertellen hoe dit mogelijk is,heb dus nooit iets verandert aan de instellingen,of zou een andere browser uit komst bieden????.
bvd,mwr