spamberichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepzeikers

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
952
Had eigenlijk nooit last van spam ,maar de laatste tijd ineens wel.
Geen idee hoe ze ineens alles naar me kunnen sturen.
Draai ad-aware en spybot en beide kunnen niks vinden.pc is virusvrij,heb zelfs mijn email adres beveiligt(norton).
Nu hebben ze ook sinds kort bij mijn provider(multikabel) zo'n automatisch gordijn noemen ze dat om spam te weren.
Maar sinds ze dat daar gebruiken krijg ik volgens mij deze troep binnen.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn .
 
heb je je de laatste tijd nog ergens geregistreerd of op een site je mailadres ingevuld/achtergelaten?

Ben je bij veel sites lid? Het komt nogal eens voor dat men op een zeker moment besluit het ledenbestand te verkopen...
 
heb me de laatste tijd nergens opgegeven,en waar ik me wel heb ingeschreven lijkt het mij niet dat deze hun bestanden verkopen.
 
Spammers gebruiken niet enkel de lijsten met mails van inschrijvingen, maar ze speuren ook het internet af. Nooit ergens op een forum ofzo je adres geplaatst?

Ook zenden ze gewoon mails naar allerhande verzonnen adressen. Als ze geen retour krijgen weten ze dat het adres bestaat...
 
Mailwasher gebruiken ,en alles wat je niet aan staat met dat proggie terug bouncen en in de blacklist zetten,als je dat een tijdje volhoud ,krijg je steeds minder troep.
(ik heb je tijd niet gezien hier):D
 
Laatst bewerkt:
geef mijn eigen email eigenlijk nooit op op internet,gebruik altijd dan mijn hotmail.Kreeg zelfs eigenlijk ook nooit spam op mijn hotmail.Wat ik zo vreemd vind is , als mijn provider zo'n spamfilter nu gebruikt,waarom krijg ik ze dan nu binnen.
Blok nu elke keer de afzender,maar krijg toch elke dag 3 a 4 binnen.
Heb regcleaner ook al register laten schoonmaken(niks gevonden).Maar mailwasher ook nog installen dat moet toch ook kunnen met gewoon blokken in je mail.
 
Heb je spam filter wel aangezet bij Quicknet,want dat moet je zelf nog aan zetten..
 
Mailwasher blocked niet ''on-the-fly'' spam, wat ik toch behoorlijk irritant vind. Althans, ik heb Mailwasher niet realtime, zoals bijv je virusscanner, draaien.

Ik krijg spam in me Hotmail-account, open/start Mailwasher en add et adres aan de blacklist toe. Maar spam van een adres in de blacklist komt gewoon nog binnen. Heb de optie wel aanstaan dat ie die dan automatisch moet bouncen en wissen, maar dat doet ie op een één of andere manier niet altijd.

Heb de filter in me Hotmail maar hoger gezet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan