Spamexperts

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik gebruik SPAMEXPERTS. Als er mail binnenkomt in ONZEKER en ik verhuis dat bericht naar NIET SPAM, dan komt de volgende keer een e-mail van dezelfde afzender weer in ONZEKER. Hoe kan ik dat instellen, dat ze in het vervolg in NIET SPAM komen?

Martin

Je vermeld niet welke versie je gebruikt maar vermoed SpamExpert Desktop.

In de handleding kun je deze vraag terugvinden stap 5
http://www.spamexperts.com/fileadmin/documentation/NL/SpamExperts_Desktop_-_Product_handleiding.pdf

STAP 5: CLASSIFICEREN VAN EMAIL
Wanneer uw email in uw emailcliënt ontvangt zal deze email ook in de SpamExperts software verschijnen. De SpamExperts software zal deze email 7 dagen in de interface tonen (cashen) waarna ze van de interface worden verwijderd. Het verwijderen van berichten uit de interface van SpamExperts heeft geen invloed op de trainingsinformatie zodat het filteren onverstoord verder gaat.
Als SpamExperts een classificatiefout maakt, of wanneer SpamExperts niet zeker is of een bericht spam of niet-spam is. U kunt deze berichten simpelweg classificeren door ze naar de juiste knop (spam, niet-spam) te slepen, of door met uw rechtermuisknop op het bericht te klikken en de optie kiezen om het bericht te verplaatsen naar de juiste lijkst (spam, niet-spam) (1). Na 10 “niet-spam” en 10 “spam” berichten te hebben getraind worden de zelflerende filters geactiveerd en zal de software de meeste email zelf goed classificeren.
Het is mogelijk om de automatische filters te omzeilen door een bericht te slepen naar de
“Geblokkeerde Verzenders” of “Toegestane Verzenders” lijsten. Dit wordt alleen aangeraden indien de automatische filters herhaaldelijk een bepaalde verzender onjuist classificeren. U kunt ook deze functie gebruiken om bepaalde spam berichten te ontvangen of om een bepaald niet spam bericht te blokkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan