SPAMfighter uw ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Heeft iemand ervaring met SPAMfighter ?

Is dit een héél goed programma om spam tegen te houden?

de gratis versie is goed.
Moet je wel na dertig dagen genoegen nemen met de raclame die in elke uitgaande mail komt te staan.

Zoek eens op de website van je internetprovider. Die hebben vaak goede spamfilters.

Zoek eens op de website van je internetprovider. Die hebben vaak goede spamfilters.

Hij vraag om ervaringingen met SPAMfighter, niet om alternatieve spamfilters.
Maar je hebt gelijk dat filters van sommige providers genoeg zijn om het spam eruit te filteren, alleen vaak niet. En soms moet je betalen om een spamfilter van je provider te krijgen, gratis zijn ze er ook en vaak even goed of zelfs beter.

Handig en makkelijk programma, pakt ook de meeste spam er wel uit.
Alleen jammer van die voetnoot in je mail (gratis versie).

Ik weet het ook nog niet, maar ik wil zo eind van het jaar er Vista op gaan zetten als het stabiel is.

Ik zag deze thread terwijl ik zocht naar een oplossing ivm problemen met Spamfighter.

Ik heb de laatste versie 6.0.8 en een betaalde versie dus.

Ik heb wel eens problemen met Spamfighter. Na een mailtje naar Spamfighter kreeg ik altijd wel een reactie terug met een oplossing.

Op dit moment merk ik dat het bestandje sfus 50 procent van het procesgeheugen gebruikt en dit terwijl ik outlook Express niet geopend heb.

ik heb Spamfighter al diverse malen helemaal verwijderd met de tool die ik via een link heb gekregen. Ik heb gisteren een soort rapportje naar de service afdeling van Spamfighter gestuurd. Nu maar afwachten of zij een oplossing weten.

Mijn systeem: 3.0 Ghz, 1048 MB , Windows xp home. 1 terrabyte aan Hdd's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan