Spamweed blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo,

Momenteel heb ik moeite om Spamweed werkend te krijgen. Dat is een Anti-Spam programma van Norman.
Als ik met Outlook e-mail wil binnenhalen, lukt dit niet doordat het via Spamweed gaat. Als ik de e-mail binnen haal zonder tussenkomst van Spamweed, werkt dat wel.

Spamweed staat als basisinstallatie geinstalleerd en bij "Account Instellen" heb ik de juiste e-mailaccount aangevinkt die op Spam gecontroleerd moeten worden.

Tevens heb ik bij mijn internet provider een Spam filter draaien en heb ik de virusscanner en firewall van Norman. Opzich zou dat geen probleem moeten geven denk ik, omdat het beiden producten zijn van Norman en Spamweed ook.

Weet iemand wat ik moet aanpassen zodat Spamweed wél werkt en ik mijn e-mail weer binnen kan halen, gecontroleerd en wel?

Of is het a-little-too-much beveiliging?

Alvast bedankt!

Een spamfilter van de provider werk meestal al aardig goed, maar voor veel mensen toch niet goed genoeg. Een eigen spamfilter kan dus zeker handig zijn.
Te veel beveiliging zou het niet mogen zijn. De twee spamfilters staan namelijk los van elkaar en het wordt in een ander stadium gecontroleerd.

Ik gebruik Norman niet, maar maak eens een screenshot van de instelpagina van Spamweed.

Of je schakelt Spamweed helemaal uit en gebruikt het gratis K9 of Spamihilator.

[Wij zijn reseller van Norman + Spamweed]

De oplossing voor het probleem is het (tijdelijk) uitschakelen van de Norman Internet Protection (dus in je anti-virus component), totdat de huidige problemen met Norman anti-virus zijn opgelost.

Hopelijk werkt het ook bij jou.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan