spatie is . in word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
590
Hoe verander je de instellingen in Word 2003 , heb al zitte zoeke, maar zonder result ...

Spatie is . en "enter" is $

iemand ?
 
Hoe verander je de instellingen in Word 2003 , heb al zitte zoeke, maar zonder result ...

Spatie is . en "enter" is $

iemand ?

doen je toetsen dat ???

als je spatie toets dat je een . ( punt) krijgt?

dan ligt het niet aan je word maar denk eerder aan je toetsenbord instellingen.
 
Heb je iets proberen af te drukken (of heb je eens een Print Preview - sorry, ken NL benaming niet - gedaan?)
Want... als je paragraaftekens en dergelijke zichtbaar zijn (en ik zal elke Word-gebruiker aanraden om met zichtbare tekens te werken - zo zie je tenminste wat er gebeurt) dan lijkt een spatie een punt te zijn, weliswaar eentje dat een beetje hoger dan de lijn staat. Bij afdrukken (of Print Preview) is het echter gewoon een spatie.
Gaat het wel degelijk om een punt, dan zou het kunnen zijn dat een of andere snuggerd via AutoCorrect een spatie door een punt laat vervangen, maar dat vind ik bijzonder vreemd.

Alleszins:
1. sluit Word af,
2. probeer je Normal.dot bestand te localiseren en te verwijderen,
3. en start dan opnieuw Word op.

Opgelost? Sukses!
 
Druk eens op Ctrl+* of klik bovenin het menu op het alineateken. (Het tekentje dat jij krijgt bij een enter).
Ik vermoed namelijk dat je met het scherm werkt waarin je onzichtbare opmaak zichtbaar is. (Een klein beetje vergelijkbaar met het onderwaterscherm dat je vroeger bij WordPerfect had)
 
Druk eens op Ctrl+* of klik bovenin het menu op het alineateken. (Het tekentje dat jij krijgt bij een enter).
Ik vermoed namelijk dat je met het scherm werkt waarin je onzichtbare opmaak zichtbaar is. (Een klein beetje vergelijkbaar met het onderwaterscherm dat je vroeger bij WordPerfect had)

Nou dàt is in het Nederlands wat ik probeerde te zeggen met:
pingopuck zei:
Want... als je paragraaftekens en dergelijke zichtbaar zijn (en ik zal elke Word-gebruiker aanraden om met zichtbare tekens te werken - zo zie je tenminste wat er gebeurt) dan lijkt een spatie een punt te zijn
Bedankt om me "bij te springen". :thumb:

Nu nog wachten op de OP (= original poster)
 
hee magic,

er staat nu een functie aan, waarvan je duidelijk kunt zien (bijvoorbeeld met een opmaakprofiel) waar je een duidelijke enter neerzet en waar de echte spaties staan.

dit kun je uitzetten door op het icoontje te drukken links van de optie waar je de percentage kunt veranderen (in en uitzoomen)
daar staat een rare teken.
klik erop en je zult zien dat het verdwijnt.

ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad.

groetjes Ellis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan