Speaker aansluiten op moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Bij het aansluiten van een fire-wire kaartje op het moederbord (Asus P4P800 MX) kwam ik erachter dat de interne speaker niet aangesloten was op het moederbord. Is dat erg? Tot nu toe heb ik er geen last van gehad.

En als ik 'm wil aansluiten, waar op het moederbord moet ik 'm dan aansluiten? Ik heb mij een rotje gezocht naar een mooi plekje op het moederbord waar ik het stekkertje kan aansluiten. Het kabeltje van de speaker bestaat uit de kleuren draad; zwart en rood.

Alvast bedankt!

patsneok zei:
Hallo,

Bij het aansluiten van een fire-wire kaartje op het moederbord (Asus P4P800 MX) kwam ik erachter dat de interne speaker niet aangesloten was op het moederbord. Is dat erg?
Nee, alleen onhandig mocht er een probleem ontstaan met warmte, defect geheugen of een kaart die niet goed in de gleuf zit, bij dit soort situaties geeft het bios een piepend geluid wat bij een losgekoppelde speaker niet hoorbaar zal zijn.

Wat betreft de stekker, kijk even op blz. 1-28, punt 12 in de handleiding, mocht je deze niet meer hebben, download'm dan hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan