Speaker en Koptelefoon linkerkant zacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasbeer007

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Hallo ik heb pas geleden 2.1 speakerset gekocht Z4-i van Logitech

Het lijkt of het grootste gedeelte van het geluid uit de rechterspeaker komt en verder weinig uit de linker.

Hetzelfde geld voor als ik een koptelefoon op doe dan hoor ik ook over het algemeen dingen van de linkerkant.

Is dit normaal? =S

Hoi,

Dat is niet normaal heb je al bij geluidsinstellingen gekeken.

Modag

Misschien staat het volume van de linkerkant niet zo hoog?
Bij de eigenschappen van het geluid (volume) zou je dit kunnen controleren.

Ev. eens proberen de luidsprekers aan te sluiten op een andere poort (achteraan-vooraan)

Groeten

Bijlagen

• luidspreker.jpg
    luidspreker.jpg
    47,3 KB · Weergaven: 76
Alles staat gewoon op zijn hoogst

Maar ik heb net de hoofdtelefoon direct in mijn computer gedaan en toen deed hij het aan beide kanten heb het uitgeprobeerd door in Winamp het naar links te zetten en daarna naar rechts.

Maar als ik hem in de speakerset doe dan doet hij het niet aan de linkerkant ... alleen als ik de speakers op zijn hardst zet dan hoor ik zachtjes nog het muziek.

De linkerspeaker heb ik ook in de ingang voor de rechter gestopt en dan doet hij het gewoon wel normaal.

Dus ik heb het gevoel dat het aan de subwoofer ingang voor de linker ligt...

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou ik met de speakerset even terug gaan naar de winkel en omruilen.

Modag

Hoi,

Als je nu die geluidskaart eruit haalten de drivers voor deze kaart deinstaleert en de onboard geluidschip weer aanzet dan kan je daar je speaker set op testen en wat gebeurt er dan?

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je nu die geluidskaart eruit haalt en de onboard geluidschip weer aanzet dan kan je daar je speaker set op testen en wat gebeurt er dan?

Modag

De nieuwe geluidskaart doet het niet of ik heb iets niet goed aangesloten want er zijn wel 2 dingen waar je draadjes in kan steken. Maar daar had ik niks in zitten.

De nieuwe geluidskaart doet het niet of ik heb iets niet goed aangesloten want er zijn wel 2 dingen waar je draadjes in kan steken. Maar daar had ik niks in zitten.

We zijn toch eerst even je speakerset aan het bekijken dus zou ik die even op je onboard geluidaansluiting aansluiten en dan horen of rechts nog steeds zacht klinkt.
Het andere probleem is niet zo duidelijk te zien op de foto maar ik denk dat het gaat om een aansluiting rechtstreeks naar je dvd/cd-rom speler dus dat zal niks met dat probleeem te maken heben.

Modag

We zijn toch eerst even je speakerset aan het bekijken dus zou ik die even op je onboard geluidaansluiting aansluiten en dan horen of rechts nog steeds zacht klinkt.
Het andere probleem is niet zo duidelijk te zien op de foto maar ik denk dat het gaat om een aansluiting rechtstreeks naar je dvd/cd-rom speler dus dat zal niks met dat probleeem te maken heben.

Modag

Speakerset werkt nu gewoon prima, vond ergens anders een andere ingang daarvoor en nu doen ze aan beide kanten gewoon zoals het hoort eigenlijk.

Ik heb dus deze speakerset + geluidskaart + headphone tegelijk besteld bij Alternate.

en omdat ik dus de speakerset in een slecht werkende ingang had deed de koptelefoon het ook niet aan de linkerkant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan