Speaker icon/WinME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hoi allemaal,
Ineens is mijn speaker-icon in de onderste balk spoorloos,CD's spelen,geluiden op Site's,Windows geluiden etc...zijn allen hoorbaar,ik kan het icon enkel niet meer aanklikken om instellingen te wijzigen.
Dus ik kan't geluid enkel harder/stiller zetten via een pot.meter op de speaker zelf en die staan niet direct binnen bereik als je aan de Pc zit !
Bij config.inst. op mijn WinME zie ik niets ,raar is dat het plotseling is verdwenen.
In een vroegere topic heb ik ook geen soelaas gevonden voor het icon terug te kunnen zien.
Groetjes en Happy+Vredevol 2005 voor alle Helpmij gebruikers

Ga naar Instellingen > Configuratiescherm > Multimedia > tabblad Audio en zet een vinkje bij Volumeregeling weergeven op de taakbalk.

Guus.

Laatst bewerkt:
Prachtig Guus (...alweer)
T'is terug,raar dat het wel vanzelf verdween.
Thanks
:thumb: :thumb:

Geplaatst door Happyhippie
raar dat het wel vanzelf verdween.
Gebeurt af en toe als je andere applicaties met volumeregeling installeert. Of gewoon zomaar.
Is de installatie van ME dit keer probleemloos verlopen?

Guus.

Guus, ach idd. ik had beloofd het te melden,ik heb alles vlgs. jou info gedaan,ging allemaal z. goed tot na een paar dagen toen opeens mijn RAM-geheugen weeral tot zo'n 92% vol was en het extra geheugenlatje nog steeds geen zin heeft.
Eigenlijk was het plezier maar van zeer korte duur,ik begrijp er helemaal niets meer van en probeer er maar mee te leven totdat een nw. Pc er af kan,naar't schijnt zijn er mensen die met Me helemaal geen problemen hebben,zou dit dan toch maar een grapje zijn ! !
Kortelings ga ik nog es terug opstarten en alleen proggies installeren die we echt nodig hebben voor de Site,Internet en Mails, en Acrobat,IE,Mediaplayer,Norton SystWorks enzv...eraf laten
:o
En nu maar wensen dat je ons nog vaak mag helpen in 2005
:D :D :D

Jammer dat het niet gelukt is.:( Maar Win Me schijnt wel vaker instabiel te zijn.
Als je Win 98 SE op de kop kunt tikken, zou ik het daar eens mee proberen.
Ik heb vorige week een schone installatie van dat besturingssysteem op mijn eigen computer gedaan, en die draait weer als een trein; daar kan menig XP-machientje nog een punt aan zuigen! :D :p

Guus.

Een goed 2005 gewenst. (En ja, wat "luv 'n peace" kunnen we wel gebruiken in deze wereld. :thumb: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan