speaker icoon verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Sinds kort is het icoontje van het geluid uit het systeemvak verdwenen. Omdat de volume knoppen van mijn wat oudere laptop niet meer god werken, gebruik ik dat icoontje vaak. In configuratie staat het icoon aangevinkt, bij eigenschappen van systeemvak staat de speaker op 'altijd weergeven', maar dus geen resultaat. Als ik in config het icoon-weergeven eerst af en daarna weer aanvink dan verschijnt het icoontje weer, maar als de laptop weer is gestart, dan is het weer weg. Het icoontje is ook al tijdens wat gesurf opeens verdwenen.
Vreemd genoeg staan in het systeemvak wel icoontjes die ik op 'altijd verbergen'heb gezet. Hoe los ik dit op ?

misschien niet de juiste oplossing maar als je het speaker icoontje ook gewoon op ''altijd verbergen'' zet blijft die er dan wel staan?

Nee, geen succes. Heel vreemd dat dit recent optreedt. Wel is enige weken geleden de HD vervangen en is XP er opnieuw opgezet (origineel was Amerikaans). Ik kan niet bedenken dat dat verschil uit zou maken maar ik noem het toch. Heeft iemand nog een advies?

Bedanakt Hrdstyl3r,
Ik wilde juist melding maken dat het al een paar keer ook is voorgekomen dat het speaker-icoontje zelfs als eerste in het systeemvak verschijnt maar dus ook nog vaak genoeg niet. Het is dus elke keer een ongewenste verrassing. Net zo ongewenst als het verschijnen van een (tomtom)-icoon die ik op 'altijd verbergen' heb gezet. Ik zal met mijn beperkte kennis eens kijken wat er met de driver loos is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan