Speaker Switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een speaker switch voor mijn z-5500. Ik heb namelijk de complete set met 5 speakers en 1 subwoofer, en ook heb ik nog eens 5 speakers over van mijn oude z-5500 set. Maar nu wil ik eigelijk twee surround systemen, 1 bij mijn PC en 1 bij mijn TV die op die zelfde subwoofer zijn aangesloten (andere subwoofer met control panel heb ik dus niet meer). Dus ik zoek een soort van switch waarmee ik op (het liefst) 1 druk op de knop switch naar de surround voor de pc en als ik nog een keer op die knop druk, dat hij dan weer terug switch naar de surround voor mijn TV. Ik ben al wel opzoek gegaan naar deze switches maar ik kan alleen geen goede vinden. Ik moet er dus 1 hebben met een aansluiting die vanuit mijn subwoofer komt(waar de versterker van de z-5500 in zit), en dan nog eens twee voor mijn ene speaker set en de andere. Beetje lastig uit te leggen, sorry :p. Weet iemand deze te vinden die dus ook geschikt is voor surround?
Alvast bedankt!
Grz, Eric

Edit: Misschien dat dit het een beetje verduidelijkt, http://i716.photobucket.com/albums/ww164/Xybith/SpeakerSwitch.jpg. Snel in elkaar gezet dus stelt niet zo heel veel voor maar dit is wel zoiets wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan