Speakerkabel te kort!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob NL

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
33
Hallo!
Ik heb binnenkort de Logitech x-540 maar te kabels zijn dus eigenlijk iets te kort.
Ik was aan het zoeken voor een manier om deze kabels te verlengen.
Solderen is geen optie.
Ik zat zelf te denken aan een tulpkabeltje, maar weet niet precies hoe dat werkt. Ik neem aan dat je gewoon het mannetje in de subwoofer moet doen, en dan de kabel die aan de speakers vast zit aan de vrouwtjes kant van de tulpkabel, of heb ik het mis?
De speakerset bestaat uit een center speaker ( die te bevestigen is aan een TFT scherm bv. ) en nog 4 speakers.
Ik was van plan om die centerspeaker voor me LCD tv te zetten. En nog 2 naast de tv,
en die andere 2 speakers wou ik dan aan de andere kant van me kamer zetten ( zo'n 4
á 5 meter verder. Nou hoop ik dat hier iemand mij kan informeren welke kabel ik het beste kan gebruiken, ik dacht zelf gewoon een dubbele tulp kabel. zodat ik gelijk voor alle 2 die speakers heb. Want de kabels van de center speaker en de speakers voor naast de tv heb zijn lang genoeg.
Ik gebruik een ps3, pc op een lcd tv.
Weten jullie een goede kabel, mag niet zo duur zijn. Max. €10,-
Ik dacht zelf aan zoiets; http://www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/1097006/Audio-Verleng-Kabel.html
Is dit een goede kabel om mijn probleem op te lossen?

M.v.g

Bob.
 
is een goed idee ja. deze is goedkoper :)

edit: waarom niet solderen?
 
is een goed idee ja. deze is goedkoper :)

edit: waarom niet solderen?

Echt heel erg bedankt voor je snelle reactie.
Ik ben blij om te horen dat het een goed idee is.
Alleen bestel ik niet graag via ebay, ik ga liever ergens bij mij in de buurt kijken voor een kabel. Of bestel ik hem via redcoon.nl,
Moet daarop zowiezo nog de LG32LD450 en een HDMI kabel bestellen.
Dus als iemand nog ervaringen met die site heeft hoor ik het graag.

Nogmaals bedankt.

BOb.
 
Hoeft helemaal niet via eBay en helemaal niet vanuit Engeland bestellen. Ik denk dat er hoge verdkosten bijkomen als je iets in het buitenland koopt.

Elke elektronica winkel in Nederland heeft zoiets en met een beetje geluk heeft een zaak als bijvoorbeeld de Mediamarkt dit ook wel. Vroeger had de V&D dit zelfs.
Ook via een Nederlands bedrijf via internet bestellen kan ook, dit adres bijvoorbeeld http://www.avkabelshop.nl/audio/rca__tulp+verlengkabel

Zoek zelf eens op Googel op: tulp verlengkabel misschien is het nog goedkoper te vinden.
 
Wat betreft ervaring met Ebay, ik vind het top werken. Ben het er wel mee eens dat het een risico is iets uit het buitenland halen en maar hopen dat het goed is maar als je betaald met PayPal ben je volledig beschermt.

Grtjs Jarno jjw
 
Wat betreft ervaring met Ebay, ik vind het top werken. Ben het er wel mee eens dat het een risico is iets uit het buitenland halen en maar hopen dat het goed is maar als je betaald met PayPal ben je volledig beschermt.

Grtjs Jarno jjw

Inderdaad niks mis met eBay, maar in dit geval gaat het om een aanschaf van GBP 2,45 exclusief de verzendkosten die AndreazZz in de link geeft, terwijl dit gewoon in Nederland te bestellen is voor €5,95 exclusief de verzendkosten. Hier even de verzendkosten in acht nemend denk ik dat bestellen in Nederland goedkopere is.
Het beteft hier tevens een standaard kabeltje dat gewoon in vele winkels te koop is. Ik denk dat de Handyman het zelfs verkoopt.
 
Laatst bewerkt:
die 5,95 is excl. verzendkosten à €4,95 wat op een totaalbedrag komt van €10,90. deze is totaal €3,27. Dat scheelt in totaal €7,53. Dat is een verschil van bijna 75%!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan