Speakers aansluiten op telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanio5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2013
Hallo

Ik wou graag voor mijn boot auto speakers aansluiten op mijn telefoon hoe zou ik dat het beste kunnen doen
Evt met accu.
ik weet niet of het ook zonder accu kan want ik heb nu ook gewoon een tulp kabel waarvan ik een kant de kopjes eraf heb geknipt en in de speaker heb gedrukt en op mij tel aangesloten maar dan is het geluid heel zacht hoe kan ik dan harder maken liefst zonder een versterker natuurlijk:p

Alvast bedankt

Groetjes daan

Laatst bewerkt:
Welkom op helpmij.nl:thumb:

Het zou heel dom zijn om dat op die manier te doen, tenzij je je tele op zeer korte termijn aan gort wilt helpen.
Je kan het beste als het kan een dockingstation aanschaffen of een bluetooth speakersetje.

Er is niet nog een andere manier voor om de speakers gewoon aan te sluiten en niet men telefoon aan gort te maken?
Niet zo slim in zulke dingen

Nee. Speakers hebben een versterker nodig. Die van je mobiel is daar niet voor bedoeld.
Zoals jackall al zei, dockingstation of speakerset (dus met een ingebouwde versterker) of toch voor een versterker (eventueel autoradio welke line ingang heeft voor je mobiel) gaan.

Als ik een autoradio gebruik hoelang gaat dat dan mee met een accu erop 1dag of 2dagen??

Hangt van de autoradio, de accu en die tijd dat je hem gebruikt af.

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan