Speakers aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt moeilijk met dat Philips setje want het mobo heeft alleen de volgende uitgangen: Coaxial / Optical S/PDIF out ports at back I/O ... dus geen 3,5mm jacks...
Enige opties lijken dus: ander set luidsprekers aanschaffen dat wèl coax SPDIF of optical ingang heeft (o.a. enkele sts van Creative) of er een andere geluidskaart met analoge uitgangen bijzetten en deze (onboard) kaart uitschakelen....

Laatst bewerkt:
Ho, wacht, ik heb geluid! Ik had het ding nog op mp3 stand staan :P.
Maar dan, de subwoofer werkt niet!

Waar moet ik 'm nou op aansluiten? De kaart heeft:
- Line in Port
- Line out Port
- Microphone Port
- Center/Subwoofer Port
- Rear Speaker out port
- Side speaker out port

Ik heb de driver geïnstalleerd van de ASUS website, en na opnieuw opstarten vroeg een popup welk apparaat ik heb aangesloten op de lichtgroene connector. Ik heb toen gekozen voor middelste/subwoofer speakers.
Vervolgens zegt de popup dat ik dat verkeerd heb gedaan, en het stekkertje in de oranje connector moet stoppen. Als ik dat doe, krijg ik helemaal geen geluid meer!

Laatst bewerkt:
Op de groene aansluiten...
Aansluiten als 2-speaker stereo set (de controller van de Philips zorgt dan (normaal gesproken) voor de verdeling naar de satellieten en de sub)

Ok, welke moet ik hier nu kiezen?
2i9mico.jpg

Het geluid is er weer mee opgehouden. Van de een op de andere dag kreeg ik een foutmelding, dat ik soundmax opnieuw moest installeren. Dus ik weer opnieuw installeren, krijg ik deze foutmelding:
so915l.png

Terwijl ik toch echt de windows 7 64bit driver van de asus website heb gedownload..
Iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan