Speakers doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
121
Beste computerliefhebbers,


Ik heb onlangs de harde schijf van mijn computer leeggehaald omdat hij vol stond met virussen en spyware. Ik had Windows ME, maar had daar geen originele CD meer van, en heb vervolgens een andere Windows-versie moeten installeren. Ik heb daarom nu Windows 2000 Pro.

Echter, als ik nu m'n simpele speakertjes aan wil sluiten (Trust Soundwave 350P) komt daar helemaal geen geluid uit! Als ik een muziekbestand af wil spelen komt er een melding dat er geen hardware device is aangesloten.

Ligt dat dan aan mijn geluidskaart? Het is gewoon zo'n ingebouwde geluidskaart die al in de computer zat toen ik hem kocht. Of zijn er problemen met de speakers?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.


Groeten,
Jeroen.
 
De geluidskaart heeft een driver nodig.
Kijk even in apparaat beheer welke kaart erin zit.
En of je driver nog hebt, anders moet je even op internet zoeken.
 
Ik heb een Engelstalige versie van Windows 2000 Pro. Bij 'Device Manager' staat de optie 'Sound, video and game controllers'. Moet ik die hebben of bedoel je iets anders?

En waar kan ik dan de drivers voor mijn geluidskaart vinden?


Groeten,
Jeroen.
 
Ik heb eerder in deze thread aangegeven dat mijn speakers het niet doen. Daarna adviseerde iemand me drivers te (her)installeren en eventueel de juiste van het web te halen.

Hoe kan ik zien welke drivers ik nodig heb in de genoemde Windows-versie (2000 Pro) en hoe waar ik deze drivers op internet vinden? Ik kan op deze manier niet verder!


Groeten,
Jeroen.
 
Probeer met het programma Everest Home erachter te komen welke geluidskaart er in zit, meld dat dan weer hier, dan zoeken we de drivers voor je op.
 
Dank maestro12, via Everst Home ben ik achter de geluidskaart gekomen en heb ik inmiddels de driver gevonden. Ik heb weer geluid!


Groeten,
Jeroen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan