Speakers kraken door straling mobiele telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cactus77

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Goedendag,

ik denk dat we het allemaal wel kennen: ligt je telefoon te dicht bij je speakers van je pc en je ontvangt een gesprek of sms beginnen je speaker gigantisch te kraken. Het schijnt iets te maken te hebben met elektromagnetische straling.

Ik ben op zoek naar een speakerset dat bestand is tegen deze straling. Ik heb rond gekeken op internet maar ik kan er niks van vinden. Bestaat zo'n dergelijks setje? Heeft het onderdrukken van deze straling een bepaalde naam? Heeft er iemand ervaring met dit soort setjes?

Ik ben benieuwd naar de reacties....

Thx anayway

krakende speakers.

Hallo.

Heb hier nog niets over gezien maar ik heb misschien wel een oplossing.
Je kan de spekers aan de binnenkant bekleden met alluminiumfolie.
Dit houd straling tegen.
Dit had je vroeger ook op 27 mc en als je dan de binnenkant beplakte met folie was de instraling over.
Dus is te proberen.
Nou ik hoor het wel als het gelukt is.

Groetjes Cees.
:thumb::thumb::)

Thx voor je reactie.

Het is niet echt de richting die ik op wil gaan. Ik ben eigenlijk op zoek naar een setje waar dit probleem al in is opgelost. Ik wacht even wat andere reacties af en anders ga ik toch maar met het aluminiumfolie aan de gang ;)

Denk het niet... werk jij zoveel met je mobiel dan? :o gaat ie 24/7 af :p lol...

Behalve dat ie inderdaad vaak afgaat en dat er veel smsjes binnenkomen, ontvang ik ook mail op mijn telefoon. En daar gaan de speakers ook van kraken.... ;)

Volgens mij is Logitech hier wel eens mee bezig geweest. Ik zal daar eens informeren....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan