Speakers werken niet met mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninka

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2003
Ik heb laatst een setje speakers gekocht voor mijn pc en mp3, namelijk een Trust 2.1 5 RMS. Op de pc doet hij het prima, maar als ik hem aan wil sluiten op mijn mp3 speler (iPod Nano 3G, met volumelimiet op 60%, deze wil ik liever laten staan) hoor ik niets.
Ik draai wel het volume zo hard mogelijk, maar ook heel zacht hoor ik geen geluid. De iPod springt automatisch op pauze als ik het groene stekkertje erin steek, maar speelt daarna wel gewoon door. Nog steeds niets te horen.

Iemand een oplossing voor dit probleem? Zijn beide systeempjes niet compatibel met elkaar?

Erg bedankt voor het antwoorden alvast!

Ik heb laatst een setje speakers gekocht voor mijn pc en mp3, namelijk een Trust 2.1 5 RMS. Op de pc doet hij het prima, maar als ik hem aan wil sluiten op mijn mp3 speler (iPod Nano 3G, met volumelimiet op 60%, deze wil ik liever laten staan) hoor ik niets.
Ik draai wel het volume zo hard mogelijk, maar ook heel zacht hoor ik geen geluid. De iPod springt automatisch op pauze als ik het groene stekkertje erin steek, maar speelt daarna wel gewoon door. Nog steeds niets te horen.

Iemand een oplossing voor dit probleem? Zijn beide systeempjes niet compatibel met elkaar?

Erg bedankt voor het antwoorden alvast!

misschien vind je het een raar antwoord, maar heb je de groene stekker wel helemaal erin geduwd.
meestal durven mensen dat niet omdat de mp3spelers breekbaar lijken, maar de stekkers moeten er toch helemaal in.

Nee, is niet zo;n heel raar antwoord.
Dit zou eventueel wel het probleem kunnen zijn, want er zit een iSkin om mijn iPod Nano. Ik heb hem al ver proberen aan te duwen (en echt hard geduwd), maar het hielp niet.

Maar zou dat echt de oplossing zijn? :?

configuratie bestanden op de MP3 aangepast, of perongelijk verwijderd?

op een MP3 staan configuratie bestanden, deze zijn meestal verborgen, zodra deze worden verwijderd functioneert het apparaat niet meer naar behoren...
deze betanden vertellen het apparaat precies wat hij meot doen...

op een MP3 staan configuratie bestanden, deze zijn meestal verborgen, zodra deze worden verwijderd functioneert het apparaat niet meer naar behoren...
deze betanden vertellen het apparaat precies wat hij meot doen...

op een ipod kan je niet komen via deze computer,
dus kan je ook niet dingen van verwijderen.

althans van wat ik me heb laten vertellen.

doet hij het wel met gewone oordoppen?

hmm, ik heb geen ervaring met een ipod, maar ik weet dat dit vaak wel het geval is bij normale MP3's

hmm, ik heb geen ervaring met een ipod, maar ik weet dat dit vaak wel het geval is bij normale MP3's

je kunt op een ipod alleen synchroniseren, via itunes

ik heb er ook geen ervaring mee, maar weet wel dat dit zo is.

dus verwijderen is dan wat lastig

je kunt op een ipod alleen synchroniseren, via itunes

ik heb er ook geen ervaring mee, maar weet wel dat dit zo is.

dus verwijderen is dan wat lastig

dat weet ik, maar volgens mij kun je er ook wel in komen via de pc...
vast en zeker mogenlijk..

doet hij het wel met gewone oordoppen?

Ja dat wel

misschien vind je het een raar antwoord, maar heb je de groene stekker wel helemaal erin geduwd.
meestal durven mensen dat niet omdat de mp3spelers breekbaar lijken, maar de stekkers moeten er toch helemaal in.

Dit was inderdaad het probleem! Heb het net nog eens geprobeerd en ik moet gewoon heel hard langs mij iSkin duwen... DomDomDom... Dankjewel!

Het geluid is alleen nog steeds niet heel erg hard, maar ik verwacht dat ik daar toch de volumelimiet voor moet gaan uitschakelen....

Ja dat wel

Dit was inderdaad het probleem! Heb het net nog eens geprobeerd en ik moet gewoon heel hard langs mij iSkin duwen... DomDomDom... Dankjewel!

Het geluid is alleen nog steeds niet heel erg hard, maar ik verwacht dat ik daar toch de volumelimiet voor moet gaan uitschakelen....

goedzo, ik zou volumelimiet stukkie hoger zetten.
maar pas op voor je oren:P
succes

Nee, is niet zo;n heel raar antwoord.
Dit zou eventueel wel het probleem kunnen zijn, want er zit een iSkin om mijn iPod Nano. Ik heb hem al ver proberen aan te duwen (en echt hard geduwd), maar het hielp niet.

Maar zou dat echt de oplossing zijn? :?

je zei dat je toch al hard had aangeduwd ?? :eek:

maarja, fijn dat het probleem is opgelost :thumb:

Ja, maar blijkbaar niet hard genoeg, en ik heb ontdekt dat ik ook wel eens het verkeerde groene stekkertje heb geprobeerd (die van mijn beeldscherm... Blondt (A) :d )

Maar nu doet hij het En ik ben blijijijijij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan