Speakers zwijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Wat kan de oorzaak zijn dat de speakers het niet doen? Ze zitten wel aangesloten enzo. Als je op de aanknop drukt, brandt het lampje niet.
Heb net Windows XP geinstalleerd.

Als het lichtje niet brandt is het omdat:ze kapot zijn of als de stekker niet insteekt:p

Leidenschaft zei:
Onderzoek voltooid, geen losse stekkers ontdekt :(

Hmm... kijk toch maar eens even aan de achterzijde van de speaker waarop uw power-on knop zit. Zie je daar geen pluggetje, waar een voedingsadaptor stekkertje in moet ????

O, nou heb ik een losse stekker ontdekt die aan de speaker vast zit, maar ik heb geen flauw idee waar ie moet : - ( Waar hoort ie überhaupt, in de achterkant van die grote grijze doos op de grond?

Leidenschaft zei:
O, nou heb ik een losse stekker ontdekt die aan de speaker vast zit, maar ik heb geen flauw idee waar ie moet : - ( Waar hoort ie überhaupt, in de achterkant van die grote grijze doos op de grond?

Boeh, ik heb geen glazen bol, maar beschrijf even die stekker, en wat staat er op die "grijze doos"
Kan je eventueel een fototje plaatsen??

[Mijn cam reageert ook al niet, het lijkt wel een boze grap :( ]

Dit is 'm, op ware grootte. Het is zo'n grijs dingetje en er zitten drie van die staafjes in, en aan de achterkant zitten juist drie van die, ehm, schedes.
Maar al sla je me dood, aan de achterkant van die grote doos waar we de cd'roms in stoppen en waar alle hardware wordt aangesloten zit niks waar je deze stekker in kan steken, terwijl mijn speakers me al een tijdje trouw dienen, dus hij zal wel ergens anders in moeten.

Heb net Windows XP geinstalleerd.

Je hebt toch wel de drivers er op gezet?

Moest dat? Alles wordt toch automatisch erop gezet? Maar het zit 'm waarschijnlijk dus in die bliksemse stekker.

Leidenschaft zei:
[Mijn cam reageert ook al niet, het lijkt wel een boze grap :( ]

Dit is 'm, op ware grootte. Het is zo'n grijs dingetje en er zitten drie van die staafjes in, en aan de achterkant zitten juist drie van die, ehm, schedes.
Maar al sla je me dood, aan de achterkant van die grote doos waar we de cd'roms in stoppen en waar alle hardware wordt aangesloten zit niks waar je deze stekker in kan steken, terwijl mijn speakers me al een tijdje trouw dienen, dus hij zal wel ergens anders in moeten.

Die stekker, moet al zeker in die grijze doos. En zoals Elisa aangeeft, alle drivers installeren.

Hoe heet die grijze doos eigenlijk? Als je geen verstand hebt van computers kun je nog aaltijd doen alsof ; - )

Speakers.

<er zitten drie van die staafjes in, en aan de achterkant zitten juist drie van die, ehm, schedes.>
Waar zitten drie staafjes in en in welke achterkant (van wat) zit dat vrouwtje?

Leidenschaft zei:
Hoe heet die grijze doos eigenlijk? Als je geen verstand hebt van computers kun je nog aaltijd doen alsof ; - )

Dat is een voedingsadaptor. Kijk wat er op vermeld staat.

Niet echt de duidelijkste plaatjes, maar hopelijk zien jullie wel dat er geen vrouwtje te vinden is voor die stekker:

Speakers.

Aan een van je twee boxen zit een snoer met stekker. Of die stekker moet gewoon in 220, of die stekker moet in een adapter. Je schrijft: Ze zitten allebei in die stekker, aan de verschillende kanten. Heb je nog ergens anders een verloopstuk? Hoe waren je speakers voorheen verbonden aan de voeding/spanning?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan