Specefice permissies

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsd

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
hallo,

ik heb een programma dat iets moet uploaden naar mijn ftp.
maar als mensen op een of andere manier achter het wachtwoord en username komen
kunnen ze inloggen en alles verwijderen. ik wil dus dat alleen dat programma toegang heeft tot het ftp account. niemand anders. is dit mogelijk?

MVG, thijsd.

je blijft gebonden aan een username en password.. Ik weet niet hoe je anders kan connecten naar een FTP.

Hoe had je het zelf precies in gedachten.. misschien dat je dat iets duidelijker kan neerzetten

wat je wellicht kan doen is een geheel andere poort gebruiken als 21... maar als nog, wanneer iemand een wachtwoord heeft kan hij/zijn zo naar binnen..

maar staat die FTP en waar staat dat proggie? je kan in veel gevallen een ip adres opgeven wat alleen toegang heeft dus wellicht kan je hier naar kijken...

mogen we weten welk FTP proggie je gebruikt en welk programma je gebruikt om de FTP te benaderen?

Ik zal het wat duidelijker proberen te maken. Ik maak het programma zelf :P dus ik gebruik geen ftp programma. Hoe ik dit ging berijken, was door mischien een waarde mee te sturen, om te indentificeren dat het het programma is. geen megestuurde code, geen toegang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan