"speciaal" e-mail adres maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan, je moet dan het domein Janssen.com of Jan.Janssen.com claimen/registreren.

Als je het domein Janssen.com in je bezit hebt is dit prima mogelijk.

Je kunt een domein check doen op www.domeinchecker.com

Als je dan bijvoorbeeld het domein BartMill.nl neemt kun je bijv BartMill@Bartmill.nl als email adres maken.

Ik hoop dat dit je vraagt beantwoord

Oke nieuwe vraag:
Ik er een gratis domein waarmee je e-mails kunt ontvangen en verzenden? (.nl o.i.d. hoeft dus niet alles is goed)

Kan ook, bv bij http://www.no-ip.com/ (er zijn er nog veel meer), het nadeel is dan wel dat je een subdomein krijgt, dus staat no-ip.com er altijd achter. Maar dan kun je net zo goed Gmail of Hotmail nemen. TK kan idd ook.

Ik weet alleen niet of je daar hosting bij hebt (dat is volgens mij nooit gratis), want er moet natuurlijk wel ergens een server staan waar je mailtjes op binnen komen.

Heb zojuist een account gemaakt op mail.com Helaas komt deze bij mijn hotmail in "ongewenst".

Kan dit worden voorkomen?

Laatst bewerkt:
Door aan te geven dat het geen spam is. Of je het echt uit kan schakelen weet ik niet, maar het is beter om jezelf gewoon aan te leren om altijd daar te kijken als je mail verwacht anders komt alle spam ook gewoon binnen in je Inbox en daar wordt je niet vrolijk van.

Over spam gesproken, als je van plan bent om janssen.com/jan.janssen.com te nemen, zou ik even je emailadres uit je OP verwijderen.

ja, maar het probleem is dat als ik nu andere mensen ga mailen vanuit dat e-mail adress dat ze dan ook "spam" krijgen!

Yup, als je bv iets besteld bij een webshop, iets hebt verstuurd via TNT met tracking nummer, wordt het er ook bij vermeld dat het daar terecht kan komen (en daar komt het ook ;)) .. en dit zijn toch allemaal legitieme bedrijven/emailadressen.

Maar beter ook, je kan het beter iets te strak hebben staan en zelf handmatig toestemming geven, dan dat je mailbox helemaal vol loopt.

Klopt. Maar stel ik wil iemand die mijn e-mail adres niet heeft (ik die van diegene wel) een mail sturen. Dan ziet hij dit nooit. (even andere communicatie uitsluiten dus)

is er geen manier om je e-mail aan te tonen als spam vrij? Denk het niet dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan