Speciaal menu maken in wordpress ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yarne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2013
Berichten
2
Hallo,

Dit is mijn eerste post op helpmij.nl , ik hoop dat hij een beetje juist staat? Anders mijn excuses daarvoor.
Ik ben bezig met een website te maken met Wordpress, het gaat over gitaar leren spelen en ik zou graag een groot aantal liedjes met de songteksten en akkoorden op deze site willen zetten zodat mensen deze liedjes kunnen spelen.

Hiervoor zou ik graag een menu maken zo dat je de liedjes alfabetisch kan zoeken. Als de mensen dan bijvoorbeeld de liedjes willen zien van letter a tot c bijvoorbeeld, dan kunnen ze daar op klikken en komt er een hele lijst tevoorschijn met liedjes die ze dan kunnen aanklikken om naar de pagina te gaan met de songteksten en akkoorden.

Oke, dit is wat chaotisch uitgelegd. Het komt er dus op neer dat ik mij afvraag of het met wordpress mogelijk is om een openklapbaar menu te maken. Dus als je dan met de muis over " songteksten" gaat , dat er een subcategorie tevoorschijn komt waar je dan alfabetisch kan kiezen dus dat het menu er zo uitziet:


gitaarles - voor te beginnen
- materiaal
- eerste akkoorden
-...

liedjes - a tot c
- c tot e
-...


Is dit mogelijk met Wordpress ? Of moet dit gemaakt worden met Html en css ? En als dit moet, hoe voeg je dat in bij wordpress ? of kan dit niet?

alvast bedankt ,

Yarne
 
Ja dit kan, uit mijn hoofd moet je een categorie in het menu zetten. Als je een uitklapbaar menu wilt moet je onder die categorie een aantal
subcategorieën plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan