speciaal video effect

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Volgens mij die zal moeten kunnen met ''VideoPad Video Editor'' kwam ik zelf ook net tegen :D ...lijkt me interessant en zal zelf ook strakjes uitzoeken moeten
kijk jij ook en misschien vind je wat aan ...oke ? :):thumb: ....strakjes zal terug keren naar je topic nu ben even druk ( alweer in m'n tuin :confused: ) ....
Op andere kant ben zeer zeker dat je zal ook andere reacties nog intussen krijgen :D

KLIK -->>http://www.nchsoftware.com/videopad/index.html?gclid=COaRoZjZ27YCFYS_3godPTUAqg

P.S. je bedoel Fade transition Effect toch ??...:D

Laatst bewerkt:
:) YEP ! maar dat is ook een Fade effect ... en ik weet niet met welke je programma bezig bent .... maar wat ik mee zeggen wil er zijn vele soorten van die fade effect's ...:D;)

Kijk ook bij YouTube onder fade effect's ...zal je vele tips of ideen ook over krijgen :thumb:

Laatst bewerkt:
:) Nee djangoleone dit is niet helemaal zo :d die fade effect kan je wel altijd en makkelijk nadoen als je maar weet hoe dat moet, .... met eigen software enz... zelf gebruik ik niet sony vegas of adobe première ( ik gebruik andere software's ) maar vermoed ik, dat moet wel die functie aanwezig bij allebei zijn ..;) en Guillaume4 zal zelf dat ergens bij handleidingen moeten vinden ....:)

:) Ik gebruik vaak CINEMA 4D Studio dan Camtasia Studio..... en aantal Amara Flash-Fade software's ....maar zoiets als je niet kent,...... moet je veel leren dat je op juiste resultaat uitkomt;)
ALS jij niet uitkomt bij jouwe sony vegas of adobe première hoezo probeer je niet dan iMovie software ( voor Apple bestemd is ) ...maar voor windows volgens mij ook is :D
--------------------
P.S. Bij Adobe Première en/ of bij Sony Vegas moet je alleen maar functie's "Transitions" option'' .... oftewel 'Overgangen' optie vinden ...:( en zal je zien welke effecten je daar kan nadoen of maken ...

Laatst bewerkt:
ik zoek dan op fade effects op internet. maar dan krijg ik de overgangen. en dat ken ik zo nu wel..

wil die storing effecten :P

:d Zie je ? ....:thumb: en zei ik nog ....vermoed dat ook in Sony Vegas moet zoiets kunne' ....;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan