Speciale tekens, geen streepje op klinkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guchi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2011
Hallo allemaal,

ik zit met een heel vervelend probleem. Sinds gisteravond kwam ik erachter dat ik geen streepje op de klinkers kan zetten. Als ik dat probeer, dan krijg ik het volgende: ''e

Ook krijg ik bij deze tekens het dubbele: ^^"~~``

Ik heb al op het internet zitten kijken hoe ik het probleem kan oplossen. Zo heb ik mijn landinstellingen van mijn toetsenbord al op Verenigde Staten (internationaal) gezet en het ook geprobeerd met Verenigde Staten, maar het probleem blijft. Wanneer ik het heb ingesteld op Verenigde Staten, dan zijn bovenstaande tekens niet verdubbeld, dus krijg ik gewoon ^'~`

En ik heb liever niet met Alt-codes werken, ik wil eigenlijk dat het probleem word opgelost en dat het weer de oude wordt. Ook heb ik op virussen gescand, maar mijn virusscanner (Malwarebytes) vindt niks.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

Guchi,
Als je de ë wilt, druk je achter elkaar " & e in. Geen: ",spatie,e
Als je de ^ wilt, druk je de ^in, gevolgd door een spatie, anders krijg je deze dubbel.

Succes.:d

Ook dat helpt helaas niet. :confused: Wanneer ik dat probeer, krijg ik het volgende: ""e

Toetsenbordindeling zo maken dat er alleen Verenigde Status Internationaal beschikbaar is, dus toetsenbordindeling Nederlands en Verenigde Staten (dus die zónder Internationaal erachter) verwijderen.

Succes,

Tijs.

Toetsenbordindeling zo maken dat er alleen Verenigde Status Internationaal beschikbaar is, dus toetsenbordindeling Nederlands en Verenigde Staten (dus die zónder Internationaal erachter) verwijderen.

Succes,

Tijs.

Oke, dat heb ik gedaan. Maar wanneer ik het nu probeer, krijg ik het volgende: ''e
Ik ben echt ten einde raad omdat ik al van alles heb geprobeerd. Misschien ligt het eraan dat ik gisteravond problemen had met MSN Messenger en mijn laptop in de veilige modus op wou starten, alleen wist ik niet zeker of ik F8 moest gebruiken. Toen er niks gebeurde bij het indrukken van F8, heb ik alle F's ingedrukt. Kan het hier aan liggen?

Laatst bewerkt:
Moet toch een toetsenbordprobleem zijn (wellicht is de toetsenborddriver niet meer correct).

Evt. wil ik er wel even naar kijken via TeamViewer, als je je nu meldt in de Helpmij-chat (http://chat.helpmij.nl).

Ik blijf 10 minuten online in de chat. Ben je dan nog niet geweest, dan hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben.

Tijs.

dnties heeft me gister geholpen om het probleem te fixen, maar het is allemaal helaas niet gelukt. Uit de SAS scan zijn 9 Tracking Cookies gekomen. De andere scan heb ik niet meer uitgevoerd. Vandaag bij het opstarten van mijn laptop maar weer eens geprobeerd om te kijken of het lukte, maar nee, helaas nog steeds niet.

Maar..

heb mijn laptop een paar minuten geleden gestart en hij doet het weer! :D Geen idee hoe dit kan, want heb voor de rest niks aan mijn instellingen gedaan.. iedereen bedankt voor de hulp!

Dat is apart... Gisteren hebben we alle mogelijkheden doorgenomen, maar zag ik geen reden waarom je het probleem had en vandaag is het zomaar opgelost... Goed nieuws natuurlijk! :)

Wil je de vraag nog even op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan