Speciale tekens op het toetsenbord werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

itschantal

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2011
Hallo,

ik heb al ongeveer 2/3 dagen last van het probleem dat de speciale tekens op mijn toetsenbord het niet meer doen. Bijvoorbeeld: als ik op de ' klik, krijg ik normaal 1 aanhaalingsteken. Nu krijg ik meteen 2 aanhaalingstekens (''), dus moet er telkens 1tje weghalen. (Zelfde probleem bij het dakje: ^^) Verder kan ik geen streepje meer op de e krijgen, en geen umlaut meer op de u/o/e. Dit is heel vervelend. Ik hoopte dat het na een paar keer opstarten het wel weer weg zou gaan, maar helaas..
Ik heb al verschillende problemen + oplossingen die op mijn probleem leken doorgenomen, maar niks lijkt te werken.
De taal van mijn toetsenbord staat gewoon op Nederlands (VS internationaal).
En ook Shift + Crtl werken niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes, Chantal.

@itschantal : allereerst welkom bij de Helpmij!

Idd is één van de meest voorkomende oorzaken van toetsen(bord) problemen het niet goed staan van de taal / toetsenbordinstellingen.
Invoertaal NL en keyboard VS int. zijn de juiste.
Het probleem zou zich dus eigenlijk niet voor moeten doen.

Hoe is jouw w w w surfgedrag -en wellicht nog belangrijker, klik je veel 'open' / 'aan' op websites? Hoe classificeer je je eigen surfgedrag:

- veilig
- best wel veilig
- geen flauw idee
- ik bezoek van alles en nog wat
- ik ga overal naartoe waar ik denk dat het leuk is om naar toe te gaan

Ik vermoed dat een virusje ook wels een de oorzaak van je probleem zou kunnen zijn.

Heb je Windows beveiliging standaar gelaten?
Heb je een goede virusscanner en gebruik je die periodiek?
Heb je een goede anti-spywaretool en gebruik je die periodiek?

Gedraagt de computer zich verder heel normaal?

Laatst bewerkt:
@itschantal : allereerst welkom bij de Helpmij!

Idd is één van de meest voorkomende oorzaken van toetsen(bord) problemen het niet goed staan van de taal / toetsenbordinstellingen.
Invoertaal NL en keyboard VS int. zijn de juiste.
Het probleem zou zich dus eigenlijk niet voor moeten doen.

Hoe is jouw w w w surfgedrag -en wellicht nog belangrijker, klik je veel 'open' / 'aan' op websites? Hoe classificeer je je eigen surfgedrag:

- veilig
- best wel veilig
- geen flauw idee
- ik bezoek van alles en nog wat
- ik ga overal naartoe waar ik denk dat het leuk is om naar toe te gaan

Ik vermoed dat een virusje ook wels een de oorzaak van je probleem zou kunnen zijn.

Heb je Windows beveiliging standaar gelaten?
Heb je een goede virusscanner en gebruik je die periodiek?
Heb je een goede anti-spywaretool en gebruik je die periodiek?

Gedraagt de computer zich verder heel normaal?

Dankjewel!

Nou eigenlijk bezoek ik niet zoveel websites..
Eigenlijk is het gewoon zo: imonline, twitter, hyves, facebook, youtube, hotmail.
En meer gebruik ik eigenlijk niet!

Volgens mij heb ik ook een goede virusscanner enzo, namelijk: Bullguard.

En verder doet mijn laptop het redelijk goed deze week. Hij is al niet meer in zo''n hele goede conditie: sloom, vaak vastlopen ect.

Groetjes.

Toch kan ik je een bezoekje aan deze site van harte aanbevelen. Lees even wat je moet doen om een 'logje' te plaatsen. (Hijack logje)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan