Speciale tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerCalis

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo,
ik heb een laptop maar als ik de onderstaande dingen invoer doet hij niks, hij doet bijv. bij die a doet hij niet dat tekentje maar dan doet hij dit: 'a.
Kan iemand mij helpen
Gr. KillerCalis;)

ä: Shift+", dan a
é: ' indrukken, dan e
ù: ` indrukken, dan u
ç: ' indrukken, dan c
ô: Shift+^, dan o
ñ: Shift+~, dan n
ß: Ctrl+Alt+s

Hallo KillerCalis,

Welk besturingssysteem gebruik je? Het kan aan de landinstelling van je toetsenbord liggen... je toetsenbord moet op Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) staan.
Wellicht lukken de combinaties wel als je op Ctrl + ' of op Ctrl + " drukt, en dan pas op de letter.

Hallo KillerCalis,

Welk besturingssysteem gebruik je? Het kan aan de landinstelling van je toetsenbord liggen... je toetsenbord moet op Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) staan.
Wellicht lukken de combinaties wel als je op Ctrl + ' of op Ctrl + " drukt, en dan pas op de letter.
Hoe moet ik dat doen?

Ik kan het je vertellen voor Windows Vista. Als je XP hebt verschilt het waarschijnlijk niet veel.
Ga naar Configuratiescherm (klassieke weergave) > Landinstellingen > Toetsenborden en talen > Toetsenbord wijzigen > Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) > OK > OK.

Ik kan het je vertellen voor Windows Vista. Als je XP hebt verschilt het waarschijnlijk niet veel.
Ga naar Configuratiescherm (klassieke weergave) > Landinstellingen > Toetsenborden en talen > Toetsenbord wijzigen > Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal) > OK > OK.
Dat doe ik, maar dat lukt nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan