• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

specifieke data uit dynamische data halen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronbb2

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Berichten
96
Hallo,

Ik weet niet of ik het goed verwoord.

Op dit moment heb ik een sheet waarin automatisch een rankinglijst van gespeelde wedstrijden per speler op worden vermeld. De data wordt om de 60 sec geupdate van uit een website. Dit betekend dus dat de data best vaak zak wijzigen.

Nou wil ik in een apart vak alleen de gegevens van ons eigen team plaatsen. Dus welke rank (binnen het geheel) hebben onze spelers.

Weet iemand hoe dit moet ? voor het gemak heb ik even een basis versie van het bestand er bij gezet.

ronny.Bekijk bijlage spelersranking.xlsx
 
Zie bijlage. Voldoet dit?

Bekijk bijlage spelersranking (AC).xlsx

Formule om naam op te zoeken:
Code:
=ALS.FOUT(INDEX($B$1:$B$1000;KLEINSTE(ALS($C$34:$C$1000="Cambuursterhoek 1";RIJ($C$34:$C$1000);9E99);RIJ()-RIJ($K$34)));"")

Dit betreft een Matrix-formule. Mocht je hierin wijzigingen aanbrengen dan moet deze opnieuw afgesloten worden met Control+Shift+Enter.
 
Laatst bewerkt:
Dat is precies wat ik zoek.

Je geeft wel aan dat als er wijzigingen plaatsvinden ik het opnieuw moet afsluiten. Gaat het dan ook om wijzigingen in de linkerkant ?
 
Nee, alleen als je bijvoorbeeld de ploegnaam in de formule wijzigt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan