specifieke rij uit tabel ophalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter igi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

igi

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2007
Hallo allemaal,

ik plaats deze vraag maar bij php omdat ik denk dat het daarmee kan...

Op de roosterwijzigen pagina van mijn school (deze dus) maakt men gebruik van een tabel.

Wat ik nu wil is dat op mijn eigen website alle 'roosterwijzigen' voor alleen klas V3U worden weergegeven. Hij zal dus de tabel moeten filteren...

Het moet kunnen, iemand anders gebruikt namelijk zo'n zelfde soort iets. Ik weet alleen niet hoe.

Kunnen jullie me misschien helpen?

Alvast bedankt...

Groet Igor

Download Insight en stel je zelf op de hoogte van al je periodecijfers, gemiddelden, roosterwijzigingen, basisrooster en schoolloopbaan informatie.
Lijkt me dus dat je dat ergens in kunt stellen...

Dat is een desktop applicatie. Daar heb ik niks aan. Hoe kan ik een tabel filteren?

Als de gegevens worden opgeslaan in een mySql db (wat me logisch lijkt), dan gaat het volgens mij niet, tenzij je acces hebt tot dezelfde server.

Dat dacht ik dus eerst ook, maar iemand zei dus dat het mogelijk is de html code te filteren...

Hmm, zoiets is wss wel mogelijk met javascript, maar lijkt me niet echt prakties. Elke x dat ze de structuur van hun pagina dan aanpassen kan je je code ligge herschrijve.

Zie niet echt een praktische toepaasing met php als je als info bron een hoop html hebt. :)

Je zal eerst de pagina moeten ophalen van de server van je school (oftewel socket openen, HTTP request sturen en response inladen), vervolgens de HTML strippen van de HTTP response headers en uiteindelijk de HTML filteren.

Aardig wat werk dus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan