Specifieke site laad niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat010

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
72
Beste allemaal,ik heb sinds 2 weken een probleem!.Ik kom op mij favo site namelijk www.newgrounds.com niet meer op! hij laadt hem wel maar tot aan de koppen,de plaatjes schijnen maar niet te laten,ook de verschillende categorieën niet!voor de rest kan ik iedere site wel op behalve dus newgrounds. Ik dacht eerst aan een storing bij hun,maar andere mensen uit msn kommen er wel op en zien wel alles! help! ik probeer het via firefox en internet explorer maar beide laden hem niet!wat is het probleem?

Mij internet is adsl internet plus bellen premium,kpn experia box(zilver)er zijn geen virussen of spyware aanwezig op mij pc(thank god) dus wie weet waar aan dat ligt?

Bedankt alvast!
 
Geen problemen om op de frontpage te komen. Duurde zeker 3 sec.

Heb je al eens cookies, temp internetfiles en temps geleegd?
 
Andere browser geprobeerd?
Of heb je daar een ban?
 
Firefox en IE,en nee geen BAN..ik merk nu dat het probleem zich verder ontwikkeld,ook op Hyves,Youtube,en daarnet zelfs hier!bij beide (dus Firefox en IE)..DNS probleem misschien?Suggestie?
 
Heeft niemand een suggestie?hoe ik dit kan oplossen?please?????:(
 
Inmiddels ben ik achter het probleem!ligt niet aan mij of mij pc,niet de verbindingen,splitters plus afstanden is allemaal correct probleem ligt na een telefoontje bij de kpn!na verschillende metingen,schijn ik niet eens mij bandbreedte te kunnen halen!vreemd want dit geeft de pc niet aan .er komt nu een monteur op kosten van de KPN:cool:

nu maar even afwachten,bedankt voor jullie reacties zover!
 
:D Bij mij is het inmiddels opgelost!was een fout in de centrale!alles werkt weer naar behoren!dus naatje is direct even aan downen geslagen!

Moest wel 2 bijna 3 dagen duren voor de KPN erachter was maar we zijn er!:thumb:
 
Juist ja, de aanhouder wint :thumb:

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan