Hoi medestrijders,
Kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem?
Ik wil specifieke werkbladen via email verzenden. Welke werkbladen ik wil verzenden is afhankelijk van de keuze die ik maak op het eerste werkblad.
Bijvoorbeeld:
Ik heb een werkmap bestaande uit 5 werkbladen (blad 1, blad 2, enz.)
Op blad 1 staat:
in cel a2 Blad 2, in cel b2 kan een 2 ingevuld worden.
in cel a3 Blad 2, in cel b3 kan een 3 ingevuld worden.
in cel a4 Blad 2, in cel b4 kan een 4 ingevuld worden.
in cel a5 Blad 2, in cel b5 kan een 5 ingevuld worden.
Op blad 1 staat ook een knop.
Nu wil ik, als ik op Blad 1, cel b2 een 2 invul en in cel b4 een 4 invul, dat als ik op de knop op Blad 1 klik werkblad 2 en 4 via email verzonden worden naar een emailadres, bv. mail@janssen.nl
Daarnaast moet het ook mogelijk zijn als ik op Blad 1 , cel b3 een 3 , in cel b4 een 4 en in cel b5 een 5 invul dat als ik dan op de knop klik dat de bladen 3, 4 en 5 via email verzonden worden.
Is hiervoor een macro te maken??
Bvd., MisterF
Kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem?
Ik wil specifieke werkbladen via email verzenden. Welke werkbladen ik wil verzenden is afhankelijk van de keuze die ik maak op het eerste werkblad.
Bijvoorbeeld:
Ik heb een werkmap bestaande uit 5 werkbladen (blad 1, blad 2, enz.)
Op blad 1 staat:
in cel a2 Blad 2, in cel b2 kan een 2 ingevuld worden.
in cel a3 Blad 2, in cel b3 kan een 3 ingevuld worden.
in cel a4 Blad 2, in cel b4 kan een 4 ingevuld worden.
in cel a5 Blad 2, in cel b5 kan een 5 ingevuld worden.
Op blad 1 staat ook een knop.
Nu wil ik, als ik op Blad 1, cel b2 een 2 invul en in cel b4 een 4 invul, dat als ik op de knop op Blad 1 klik werkblad 2 en 4 via email verzonden worden naar een emailadres, bv. mail@janssen.nl
Daarnaast moet het ook mogelijk zijn als ik op Blad 1 , cel b3 een 3 , in cel b4 een 4 en in cel b5 een 5 invul dat als ik dan op de knop klik dat de bladen 3, 4 en 5 via email verzonden worden.
Is hiervoor een macro te maken??
Bvd., MisterF