Spec's geschikt voor gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeylooi0444

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2012
Je wilt natuurlijk altijd weten als je een laptop koopt of die spellen die je later gaat spelen wel aankan,

Bestaat er een site waar je kan opgeven:

Bijvoorbeeld de specs die aangeraden worden invullen en dan vervolgens jouw laptop specs invullen en dan als of de specs van de computer de ingevulde specs dan aankan.
Zou wel handig zijn. :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is niet wat ik bedoelde :p

Ik bedoel dus als je de computer nog niet hebt, en gewoon de specs dan kan invoeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een optie ja, maar dan moet je alle benchmarks er gaan bij halen want een standaard man heeft geen flauw idee of een hd 4000 nou slechter/beter is dan een nvidia gt 650m :(
Zelfde als een 3e generatie i5 processor beter kan zijn dan een 1e generatie i7 processor en dat een lagere knoksnelheid een turbo boost heeft iets snappie.

Dan ben je weer een hooptijd bezig met zoeken: is deze videokaart beter dan de aangeraden videokaart en is deze processor beter dan de aangeraden processor.

Zou toch zeer handig zijn als je zo'n tabel hebt.
Je voert in de spec's van de game die nodig zijn om het een beetje goed te spelen, vervolgens de spec's van de laptop die je wilt gaan kopen daarna druk je ok of iets en als antwoord krijg je achter elke spec (processor - videokaart - ram - hdd - etc) een groen vinkje of een rood kruisje zo weetje, OH me videokaart is te slecht ik zoek nog even verder.

Mijn vraag was of zoiets in gelijke verhouding bestaat.

Ik heb de titel van je vraag aangepast. Zou je in vervolg zelf een passende titel willen verzinnen?
"Vraagje" zegt namelijk zo weinig.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan