Specs, klopt het wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
6144 MB zou 6 GB moeten zijn.
Maar ik zie het al, ze hebben 2 GB voor het videogeheugen gereserveerd.
Mooie laptop trouwens. :thumb:

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en succes verder. :thumb:

Laatst bewerkt:
ha! had ik al gedaan xD ennem fijne feestdagen alvast

>.> ha ik las je bericht al voor je m veranderde , im ninja

Laatst bewerkt:
Euhm, ik heb dezelfde laptop, en bij mij is 6 GB toch echt 6GB.
Die Nvidia 540GT M heeft volgens mij zijn eigen geheugen en de alternatieve energiezuinigere Intel GPU gebruikt ook geen 2GB...
Nou heb ik het uitgebreid naar 8GB (ik doe veel virtualisatie) en de NVidia heeft nog altijd 2GB, mijn RAM is nog altijd 8 GB en de Intel werkt ook nog...

Ow dus,.. terug naar de winkel? of is het ondertussen al te laat o-o (heb m al n week ofzo) weet zowiezo niet wak dan moet gaan zeggen of hoe ik het uit moet leggen o-o

Neuh een week is niet te laat.

Aangezien ze ook laptops hebben met "Shared Memory" (en die ook als zodanig aanprijzen bijvoorbeeld bij link)
Zou ik zeker om die 2 extra gb vragen (kwestie van nee heb je, ja kun je krijgen blijft een mooie laptop namelijk)

Vergeet ik bijna...
De laptop heeft 1x2GB en 1x4GB, lijkt erop dat de 2GB het niet doet, en dat zal volgens mij iets voor de garantie zijn.
En zoals Ellasar al zei prijzen ze laptops met shared geheugen opvallend aan met de tekst 'shared', dus ik zou even terug gaan als ik jou was.

Ben naar cdromland gegaan, en blijkbaar stond in een of andere code iets dat het 4gb hoort te zijn, maar in de beschrijving staat wel 6, dus nu hebben ze dr gratis 2 bij gedaan (was nog een of andere slot vrij) en +7 euro was het nogeens +2 dus ze hebben dr 4 ipv 2 gb bij gedaan XD heb nu dus 8 o-o

Nu zit alleen een of ander klepje aan de onderkant niet goed >.>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan