speech recognition

• Onderwerp starter Onderwerp starter ingel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ingel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Met Windows Vista kreeg ik ook Windows Speech Recognition. Het werkt nogal moeizaam, maar wat belangrijker is: het is niet in het Nederlands. Is dat uit tebreiden, bij te kopen? Zo niet, is er een goed nederlands spraakherkenningsprogramma?

Dank,

Peter

Met Windows Vista kreeg ik ook Windows Speech Recognition. Het werkt nogal moeizaam, maar wat belangrijker is: het is niet in het Nederlands. Is dat uit tebreiden, bij te kopen? Zo niet, is er een goed nederlands spraakherkenningsprogramma?

Dank,

Peter

Ik denk dat ze er vast wel mee bezig zijn maar ik ken tot nu toe nog geen Nederlands spraakherkernningsprogrammas.

Maar goed ik kan je vertellen (al vondt ik dat Speech Recognition in windows vista aan het begin heel cool) dat die Speech Recognition heel snel gaat vervelen en heel vermoeiend wordt..... zelfs al zal die Nederlands zijn.

Maar goed je zou eventueel nog kunnen zoeken op google ;)

Marco.

Hoi !

Helemaal met @marco282 eens: In 't engels werkt het heel redelijk, maar je wordt er snel moe van !

Er zijn al diverse bedrijven gesneuveld in hun pogingen een dergelijk programma te ontwikkelen (hoe heetten die belgen ook weer: Casper & Hauspie o.i.d).

Daar heb ik ook al eens mee getest: en het verveeld echt heel gauw.

Greetz,

Harry.

Ik heb al een tijdje gelden opgegeven daat de vraag was opgelost, maar ik kreeg een fout bericht. Dat gebeurt ook nu weer. Doe ik iets fout?

Groet,

Peter Ingelse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan