speed en proccesor gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendridevries

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
ik heb speed fan gedownload, maar hoe kan ik de rpm's veranderen??

ook heb ik door dit progamme gezien dat mijn cpu gebruik vaak 95 / 100% is. is dit normaal??

Comp:

P4 1500mhz
256 sdram
maxtor 40gig
PACKERD HELL!!:confused:

als de fan rotatieaanpassingen ondersteunt kan je deze veranderen (fan) d.m.v de pijltjes

verder kunnen programma's 100% cpu gebruiken niet echt een probleem. maar als dit langer voordoet (iets van een uur??) dan moet je maar ff scannen op virussen en spyware

Hallo ??

@ de grote kampioen uit Weert.

Welke programma's bij jou gebruiken dan 90 tot 100% processor tijd.

Dat kan alleen bij zeer intensief gebruik, denk aan het renderen van een film. Maar ook hier geldt de betere laten nog wat over voor een ander.

Dus het advies is kijk onder taakbeheer wie er 100% vreet, is die te vertrouwen, dan is het OK.

Is het een draak, draai hem zijn nek om en zoek uit in welk hol hij zich heeft verstopt. Uit-roken die handel.

Eric.

Re: Hallo ??

Geplaatst door Eric_Daleboudt

Welke programma's bij jou gebruiken dan 90 tot 100% processor tijd.

Dat kan alleen bij zeer intensief gebruik, denk aan het renderen van een film.

dat klopt! ik converteer hier alleen maar films :p

@TS: ja met die pijltjes

Als ik gewoon een bijv. op firefox klik dan gebruikt hij in eens 100%, of een ander licht prog. kan dit ook komen door te weining werkgeheugen??? en als ik op de pijltjes klik dan veradert er nix.

kort durend

Als je kortdurend (tot ongeveer een seconde) hem 100% ziet gebruiken bij het openen van een programma dan zegt dat weinig.

Als ik Internet explorer open komt hij kort tot 50% en als ik Crazy Browser open is hij even (tot de pagina staat) tot zo'n 90% in gebruik. Dat ligt dus aan Crazy Browser. Ook firefox is een tab'd browser, dus dat zal wel het zelfde zijn.

Als de pijltjes niets doen ondersteunt het bord het niet, denk ik.

Succes,

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan