Speed-Up Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Ik heb Kazaa-lite en daarbij zit standaard Speed-up, maar die vind ik totaal niet goed, ik vind Kazoom veel beter. Dus heb ik die geinstalleerd maar nu krijg ik elke keer als ik mn computer opstart de melding: Kazoom is already running. Ligt dit aan Speed-Up ? Zoja hoe verwijder ik Speed-Up, want hij staat niet in het Software-menu :\

Bedankt

Neem aan dat je de nieuwste kazaa lite heb de 2.1.0.
Daar zit standaard de speedup in , zou niet weten hoe je die moet verwijderen , ik ben er ook te vreden mee hij is toch hetzelfde als kazoom ?

De laatste kazaa lite is Hier te downloaden met ingebouwde tools zoals speedup , sig2 dat , avi preview ,DAT view en de cheater die je deelname nivae standaard op 1000 zet , wat wil je nog meer :D

Verwijder KazAa-Lite en installeer hem opnieuw zonder de Speed-up.

Volgens mij kan dat niet hoor joram maar ik zal ff de nieuwste kazaa-lite installere

Als ik Kazaa verwijder, verwijder ik dan automatisch me Shared Folders ?

Geplaatst door Jappie-zland
Als ik Kazaa verwijder, verwijder ik dan automatisch me Shared Folders ?
Je kunt voor de zekerheid de map mijn shared folders verplaatsen om hem later weer terug te zetten >

Ja dat ben ik nu aan t doen maar dat duurt nog wel ff, me Shared Folder map is bijna 10 Gb :\

Nee, die blijft staan
bij mij lukt dat toch... k ben niet 100%zeker , voor de zekerheid backup maken ( niet kopiëren maar verplaatsen. Zet het op dezelfde partitie, dat gaat vlugger)

Hij is nou al op de helft dus stoppe heeft geen zin meer.
Ik heb die map dus gekopierd :\ maar wel op dezelfde partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan