Speedfan 4.46 doet helemaal niks!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren speedfan gedownload en het werkt helemaal niet bij mij. Het enige wat ik zie zijn alleen de temperaturen. Ik krijg het niet voor elkaar om de koelers naar andere procenten te krijgen(, ik kan wel op het beeldscherm andere procenten doen maar de koelers gaan niet anders werken). Ik hoop dat jullie weten waar dit aan kan liggen? :)

nou als de koelers sneller draaien dan wordt het systeem niet oververhit! Er komt dan meer koude lucht bij. Maar nu speedfan niks meer doet, valt mijn pc telkens uit :(
(want hij wordt oververhit!)

Ja, stof is het grootste probleem als het gaat om warmte afvoer. het sneller laten draaien van de ventilatoren heeft dan geen enkel nut. het effectiefste is het uitspuiten door middel van perslucht( een Airduster is erg handig), uitzuigen met de stofzuiger wil meestal ook wel helpen.

je moet de computer openen, en ieder stof dat je ziet verwijderen. vooral tussen de koelribben.

oh oke ik zal het meteen doen en testen of het helpt.

Kijk wel uit dat je geen hardware raakt met de stofzuiger. Houd hem er boven, waardoor je geen hardware (per ongeluk) zal kunnen raken.

je moet de hardware geen tikken geven, maar aanraken met een plastic stofzuigermond kan niet kwaad.

Dat kan inderdaad geen kwaad, maar wat ik bedoelde is niet te ruig stofzuigen. Wat jij bedoelt met tikken geven bedoelde ik met me eerdere post.

Zozo, dat is nog meer stof dan dat zich in me hele huis bevind. Maar merk je verschil?

Ik merk wel verschil. Hij zit nu niet meer te zeuren dat hij oververhit is. Ik adviseer anderen ook om zijn/haar pc leeg te zuigen met een stofzuiger. Erg bedankt en een fijne dag.

Deze vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan