Speedfan vraagje. Weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Nog een vraag over speedfan :o

Ik zie Speeds staan: Ook in deze volgorde etc.

Speed01: 35. Speed04: 100.
Speed02: 100.
Speed03: 0.

Hoe weet ik nou wat alles is? Welke speed bij welke fan hoort. Of ga ik nou heel erg de fout in alvast bedankt.

Heb trouwens nog steeds dat probleem met dat vlammetje in Speedfan. ik negeer het maar gewoon.

Hoi POOHBEER :cool:

Speed03 zal vals zijn. Dat er een fan stilstaat is onwaarschijnlijk (vink hem maar uit).

Wanneer het vlammetje verschijnt kun je instellen. Het is maar net hoe hoog je hem wilt laten komen.

Wat betreft je speeds:
Zet speed01 eens op 0% en kijk welke temperatuur er nu begint op te lopen en/of dat je ziet dat er een fan RPM snel daalt.

Doe hetzelfde voor Speed02.

Het kan zijn dat je de fans niet aan kan sturen (zoals bij mij het geval is).

Hmm oke ja ik heb net bericht gekregen dat me fancontroller binnen is gekomen. Dan kan ik ze denk ik wel instellen. Hoop ik!

Maar i.i.g volgens mij kan ik ze oko niet besturen als ik er eentje uit zou zetten. op 0 zegmaar. moet ik toch een fan niet zien draaien? Of ben ik nou gek?

Ik denk dat Speedfan niet echt werkt bij mij ik kijk wel gewoon in me bios en op everest. :D

Geplaatst door winnie de pooh

Maar i.i.g volgens mij kan ik ze oko niet besturen als ik er eentje uit zou zetten. op 0 zegmaar. moet ik toch een fan niet zien draaien? Of ben ik nou gek?
Wanneer je de fan op 0% zou zetten moet deze uitstaan ja :).

En dat doen ze niet dus! :p

Heb speedfan maar verwijderd :D . Hij deed toch al raar met die temps. En binnenkort een controller waar ik ze wel mee kan besturen :D

Nog bedankt voor je reactie XP_PC;)

Ja, want dan ontneem je ze simpelweg de stroom en moeten ze wel langzamer gaan draaien.

Veel plezier PoohBeer :cool:.

Dat zal zeker wel gaan lukken. Dan kan mijn licht (wat er ook in komt :D duuh!:p) op geluid reageren :D:cool: Heel vet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan