Speedfan wat is wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyNutter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
hoi ik heb in speedfan nogal wat staan en vroeg me toch af wat nou wat is :S:S:S

owjah en of er een manier is de onderdelen een naam te geven ???

alvast bedankt Charrel
attachment.php

Bijlagen

• speedfan.jpg
    speedfan.jpg
    41,7 KB · Weergaven: 147
Laatst bewerkt:
weet er iemand wat speed02 inhoud? speed01 is mijn CPU koeling maar Speed02 ik zou t niet weten het is in ieder geval GEEN fan aansluiting op het MOBO :/

ik heb een Asus A7N8X Deluxe met daaring een Nvidia GeforceFX5900 zou het de fan daarvan kunnen zijn?

Negative.. voedingsfannen gaan niet sneller nog langsamer draaien en northbridgefan heb ik niet :)

ik kom er maar niet uit :S is het btw niet mogelijk alle3 mijn fan aansluitingen langzamer te laten draaien?? aangezien dit in het BIOS wel kan :/

weet iemand misschien nog een ander progje dan speedfan??

Alvast bedankt, Charrel

Geplaatst door CrazyNutter
Negative.. voedingsfannen gaan niet sneller nog langsamer draaien en northbridgefan heb ik niet :)
Gaat die van je videokaart wel langzamer draaien dan?
Het enige proggie wat ik dan nog ken is Motherboard Monitor(MBM), maar deze kan dacht ik niet de snelheid van de fan's regelen.
Is er geen proggie bij je moederbord meegeleverd?

PS hier gaat de voedingsfan wel langzamer draaien met Speedfan, maar deze kan ik ook apart/extra op het moederbord aansluiten.:)

bij mij gaat er niks langzamer draaien :P ik heb een a7n8x deluxe PCProbe bijgeleverd die aardig sucked :P

maarjah maakt me niet eens zoveel meer uit eigenlijk :P t werkt gewoon niet en me CPU fan is al stil dat is een 120MM (waterkoeling) mjah helaas

toch bedankt

Niks langzamer draaien.:confused:
Heb je wel ingesteld, dat de fan(s) bij een bepaalde temperatuur, langzamer moeten draaien?
Bij mij draaien ze de meeste tijd op 5%.:)
(zie bijlage)
attachment.php

Niet naar de rpm kijken, deze wordt slecht weergegeven bij deze percentage.

Bijlagen

• speedfan.jpg
    speedfan.jpg
    31,5 KB · Weergaven: 79
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan