speedfan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
hebben meer mensen speedfan waarbij de cpu temperatuur totaal anders is dan in de bios?
Ik heb een d920 processor (dual core 2,8 ghz) en een asus mobo, speedfan geeft 64 graden aan na opstarten , in de bios is het 24 graden en in everest home is het tussen de 20 en 40 graden.
Ik denk dat speedfan de gpu temperatuur aangeeft ipv de cpu temperatuur. Kan dit kloppen?
 
Speedfan is niet betrouwbaar, het bios geeft (zo mag je verwachten) de bij benadeirng beste temperaturen. Een tool die de bioswaarden qua temperatuur aardig benadert is PC Wizzard. Wat zegt deze tool van de temperaturen? Klik
 
Speedfan is niet betrouwbaar, het bios geeft (zo mag je verwachten) de bij benadeirng beste temperaturen. Een tool die de bioswaarden qua temperatuur aardig benadert is PC Wizzard. Wat zegt deze tool van de temperaturen? Klik

die zegt dat ik geen D920 maar een D915 heb en dat de cpu temperatuur 37 graden is en de gpu temperatuur 59 graden. Het zit dus wel goed, alleen dat mijn processor minder is vind ik niet leuk :(
 
Tja, zo heeft elk tooltje mogelijk zo links en rechts wel een bugje. De 915 en de 920 waren toch mogelijk ook nagenoeg identiek?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan