Hallo,
Ben ik nou zo'n klungel? Mijn schoonvader enthousiast gemaakt voor internet/mail en hem aan een speedlinq abo geholpen en gedacht ff e.e.a. aan te sluiten. Dus modem (copperjet 1616-2P) geinstalleerd met bijgeleverde CD-ROM. Krijg je bij het laatste scherm de melding: gefeliciteerd...... Niet dus !!! Niet aan de praat te krijgen. Inmiddels tig keer aan de lijn gehangen bij die schandalige helpdesk, maar helpen ho maar; steeds ligt aan ons of aan de PC.
IK geloof er ook niets van want mijn ADSL lampje brandt nog steeds niet (wel op oud speedtouch 510 modem) en als ik al in het modem kan komen (via 172.19.3.1) zie ik ook maar een half scherm, want waar het menu aan de linkerkant zou moeten zitten zie ik alleen maar een wit vlak.
Ik heb volgens mij alles geprobeerd wat in mijn macht ligt, maar het werkt gewoon niet en de dombo's bij de helpdesk kunnen me niet fatsoenlijk door de instellingen leiden, behalve dat ze bevestigen dat de pC instellingen goed zijn. Ik vind de hulp bedroevend slecht en dat voor € 0.70 pm.
Kan iemand mij uit de brand helpen. Graag hoor ik over een soortgelijke ervaring of heb je wellicht de juiste modemsoftware en/of instellingen ?
Ben ik nou zo'n klungel? Mijn schoonvader enthousiast gemaakt voor internet/mail en hem aan een speedlinq abo geholpen en gedacht ff e.e.a. aan te sluiten. Dus modem (copperjet 1616-2P) geinstalleerd met bijgeleverde CD-ROM. Krijg je bij het laatste scherm de melding: gefeliciteerd...... Niet dus !!! Niet aan de praat te krijgen. Inmiddels tig keer aan de lijn gehangen bij die schandalige helpdesk, maar helpen ho maar; steeds ligt aan ons of aan de PC.
IK geloof er ook niets van want mijn ADSL lampje brandt nog steeds niet (wel op oud speedtouch 510 modem) en als ik al in het modem kan komen (via 172.19.3.1) zie ik ook maar een half scherm, want waar het menu aan de linkerkant zou moeten zitten zie ik alleen maar een wit vlak.
Ik heb volgens mij alles geprobeerd wat in mijn macht ligt, maar het werkt gewoon niet en de dombo's bij de helpdesk kunnen me niet fatsoenlijk door de instellingen leiden, behalve dat ze bevestigen dat de pC instellingen goed zijn. Ik vind de hulp bedroevend slecht en dat voor € 0.70 pm.
Kan iemand mij uit de brand helpen. Graag hoor ik over een soortgelijke ervaring of heb je wellicht de juiste modemsoftware en/of instellingen ?