speedscan

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb een scan gedaan met speedscan en het programma vond ruim 200 fouten op mijn laptop. nu vraag ik me af of dit echte fouten zijn of een verkoopdruk van de softwareontwikkelaar om mij te doen geloven dat het echte fouten zijn en dus het programma moet kopen.

Speedscan is niet echt bekende software voor antivirus, je kan beter een bekend antivirus programma nemen( denk aan avg free) en scan daarmee je computer. Let op: niet 2 antivirus programmas door elkaar heen gebruiken, dan kunnen ze elkaar herkennen als virussen(ik spreek uit ervaring). Eerst speedscan deinstalleren dus.

Speedscan is niet echt bekende software voor antivirus, je kan beter een bekend antivirus programma nemen( denk aan avg free) en scan daarmee je computer. Let op: niet 2 antivirus programmas door elkaar heen gebruiken, dan kunnen ze elkaar herkennen als virussen(ik spreek uit ervaring). Eerst speedscan deinstalleren dus.

speedscan is geen antivirus, maar een optimalisatie programma voor de computer.
Het ene programma vind meer dan andere, er is een grote markt met bekende en minder bekende optimalisatie programma's. speedscan klinkt bij mij persoonlijk niet bekend in de oren. Als je de gok wilt wagen, zorg ervoor dat het programma een backup maakt ( wat vooral raadzaam is als het dingen gaat verwijderen uit het register van windows ). Echter als je het liever niet wilt, sluit het programma dan af :). Andere meer bekende programma's om je pc in vorm te houden is Ccleaner en advanced system care.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan