Speedtest ok. Draadloos netwerk traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanderven

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2012
Goedemiddag,

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn draadloos netwerk. Het is namelijk zo dat het vaak voorkomt dat het ongeveer wel 10 tot 15 seconden duurt voordat een website geladen is. Op andere momenten laad hij het wel snel. Wanneer ik een speedtest doe komt er altijd een goed resultaat uit (Ook wanneer de websites traag laden.) Namelijk een downloadsnelheid boven 30 mbps en upload rond 4 mbps. Er zit wel een tweede router met een eigen draadloos netwerk in de schuur. Die is met een kabel verbonden aan de router binnen.. Kan dit problemen geven? En als dit problemen geeft, waarom is dan het resultaat van de speedtest wel goed?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Wat nou als je de computer met een directe kabel op het modem aansluit, is de verbinding op dat moment dan wel goedI Is het dan wel goed, dan kan je er vanuit gaan dat het ergens in je eigen netwerkconfiguratie zit en zullen we even daar verder moeten zoeken.
Is het zo dat op dat moment er nog steeds van deze lagspikes erin zitten, dan kan je het best even met je provider overleggen wat er gaande is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan