mikeo Wat werkt niet
Inloggen op de speedtoch
Geen verbinding kunnen maken met de Speedtoch
Internet
Heb je ook alle drivers geinstalleerd voor je draadloze netwerkkaart ?
Geeft Apparaatbeheer nog meldingen ?
Wat krijg je voor ip-adres toegewezen via de draadloze netwerkaart ?
Is de Speetoch al eens eerder gebruikt of is deze.
Gebruikt je Kabel of ADSL
Werkt het wel als je via een kabel een verbinding maakt met de Speedtoch, als dat mogelijk is.
Kortom probeer even wat meer info te geven wat je zelf al geprobeerd hebt en welke meldingingn je krijgt en geeft even antwoord op bovenstaande vragen om een beeld te krijgen.
Sorry, was een beetje gefrustreerd omdat Speedtouch geen nieuwe drivers heeft gemaakt. Ik gebruik InternetPlusBellen van de bekende maatschappij, ik heb een SpeedToch 780i modem, en ik gebruik windows vista home premium 64. Dit alles moet Wireless worden//was onder xp ook wireless.
Wanneer ik de speedtoch inplug, geeft vista aan dat hij een onbekend apparaat heeft gevonden. Wanneer ik de XP drivers selecteer om te installeren, springt hij meteen op het beeld dat hij niks kan vinden. Vista drivers worden er niet bijgeleverd. Ik heb ook de nieuwe software van de Speedtoch 120G gedownload, maar geen response.
Ik heb met deze speedtouch jaren lang prima onder XP gewerkt, maar onder vista wil het niet op gang komen. Volgens sommigen moet het wel kunnen.
MVG