speedtouch 330 paars

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb adsl van tele2 (3mb) verbinding .mijn vraag is deze .sind ik begon met adsl gebruik ik een modem van alcatel dat paarse kleine ding type 330 of zo ,mijn vraag is .. de snelheid van adsl is flink vooruit gegaan sinds die tijd dat ik de 330 installeerde ,mijn vraag is dan ook .kan dit modempje deze snelheid wel aan !!! hij doet het wel ..ik kan gewoon internetten maar kun je met een router/modem van deze tijd sneller downloaden bijv...soms blijftv mijn pc hangen als hij aan het downloaden is ,dat ik wel eens denk .mijn moden krijgt de data niet verwerkt ...maar dat is mijn gedachte erover ...heeft iemand tips

bijv dank en een goed weekend

De maximale downloadsnelheid van die apparaten ligt op 8Mbps, dus daar ligt het in principe niet aan. Het is wel zo dat usb (v1.1) er niet voor is gemaakt om als modemaansluiting te dienen. Ethernetmodems/routers zijn dan ook constanter in het gebruik, daar ze niet afhankelijk zijn van stroom via de pc zelf, maar een eigen voeding hebben. De speedtouch wil nogal eens vastlopen doordat de chipset op het moederbord het niet bij kan houden, of te weinig stroom krijgt (bijv bij gebruik van andere usb apparaten). Het is dan ook de verbinding speedtouch->moederbord die het niet bijbeent, niet de verbinding internet->speedtouch.

modem

mijn dank voor de hulp ..kun je me nog wat adviseren op het gebied van een modem/router
omdat ik ook een netwerkje wil maken .

mijn dank voor de hulp ..kun je me nog wat adviseren op het gebied van een modem/router
omdat ik ook een netwerkje wil maken .

Ik zou je als je een bedraad netwerk wilt of gewoon snelheid wilt de speedtouch 510 nemen ben er zelf erg tevreden mee met 6.2mb:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan