speedtouch 500 / 510 wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
73
Ik wil een poort forwarden (voor remote desktop)bij mijn alcatel speedtouch pro (was een home) 500 / 510. Hiervoor moet ik NAT instellingen aanpassen toevoegen maar ik kom het modem niet meer op. ALs ik telnet start met het ip van het modem staat er user, vervolgens geef ik EXPERT in of gewoon user. Dan verschijnt er een speedtouch (xx-xx-xx-xx-xx) en met diverse hulpmiddelen via google komt daar een bepaald wachtwoord uit die ik hier invul. Echter niets werkt. Password incorrect zegt het modem. Een paar jaar geleden is het wel gelukt met het omzetten van het modem.

Wat doe ik verkeerd? Ik weet niet welke firmware versie het is, heb ik nooit iets mee gedaan en het modem is al enkele jaren oud.

Nu kan forwarden misschien ook zonder wachtwoord via de browser, kom ik wel op het modem. Maar op de websites waar vermeldt staat hoe je een poort moet forwarden staat dat er in het menu scherm van de alcatel een "advanced" optie moet staan. Deze zie ik echter niet wel PPP en bridge enz, maar geen advanced.

Dus wat kan ik doen om die port te forwarden met of zonder behulp van het password?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan