Speedtouch 510 + Netgear WGR614/V6

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenLouis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
:shocked: Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier, dus als ik wat fout doe, hoor ik het graag.
Ik werk al een paar jaar met een speedtouch 510 van Alcatel via een hub naar verschillende pc's(via kabels uiteraard). Gisteren kwam mijn broer aanzetten met een Netgear WGR614. Had hij over van @home. Ik heb alles op papier nageplozen en ook van alles uitgeprobeerd, maar krijg dat ding met geen mogelijkheid aan de praat met mijn speedtouch modem. Heb via ipconfig geprobeerd het te configureren maar de pc ziet hem gewoon (nog) niet. Heb het conf. programma er wel bij van @home (Netgear configuration).
Iemand ervaringen met deze combinatie?
Groeten Steef

is de netgear nieuw? zoniet druk ff op de reset knop.

Misschien heb je je ipadres niet statisch gezet. Ik neem aan dat je wat weet over pc's aangezien je ipconfig enzo doet...

Als je ff bij tcp/ip kijkt om te kijken of een ip automatisch toegewezen word.

probeer anders achter ipconfig dit te zetten:

ipconfig /release

hiermee zet hij alle ipadressen op 0

daarna tik je in

ipconfig /renew

hiermee vernieuwt hij alle ip adressen.

probeer dat eens ff

is de netgear nieuw? zoniet druk ff op de reset knop.

Misschien heb je je ipadres niet statisch gezet. Ik neem aan dat je wat weet over pc's aangezien je ipconfig enzo doet...

Als je ff bij tcp/ip kijkt om te kijken of een ip automatisch toegewezen word.

probeer anders achter ipconfig dit te zetten:

ipconfig /release

hiermee zet hij alle ipadressen op 0

daarna tik je in

ipconfig /renew

hiermee vernieuwt hij alle ip adressen.

probeer dat eens ff