speedtouch 570

Status
Niet open voor verdere reacties.

hofm0043

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
29
Ik heb een pc met een speedtouch 330 modem en een wireless network broadband router 54g wl-114. Ik heb een laptop met een wireless network pc card 54 mbps wl 112. DEze combintie gaat niet samen om op beide apparaten te internetten. Als ik nou een speedtouch 570 aanschaf is dat dan het enige wat ik nodig heb om mijn pc en laptop te gelijk te kunnen gebruiken op internet of heb ik meerdere dingen nodig gaarne een reactie want ik heb er absoluut geen verstand van.
 
Misschien had je beter in je bestaande topic verder kunnen gaan maar ok.

De Speedtouch 570 is modem/router en Acces Point in een.Tevens is er een inplugoptie voor een netwerkkabel.
Maw als je de Speedtouch 570 koopt (compleet) en je hebt een draadloze netwerkkaart in je laptop (compatibel met de Speedtouch 570) dan plu je je pc in de 570 met de netwerkkabel en de laptop laat je draadloos werken via de Acces Point functie van het toestel.

Let wel,het is een "ouder type" maar op zich prima.Ga je straks eventueel gebruik maken van adsl2+ dan moet je een nieuw modem kopen om de snelheid te halen dus denk even goed na wat je doet.
 
sorry ik dacht dit is weer een ander omderwerp dus maw ik kan beter de speedtouch 580 aanschaffen. Maar heb ik dan mijn wireless router dan ook nog nodig want dat begrijp ik dus niet helemaal. Let wel ik heb er absoluut geen verstand van maar daar was je waarschijnlijk wel achter.
 
De 580 is de opvolger van de 570 of nog beter,inmiddels is het alweer de 585 geworden.

Dus,als je klaar wil zijn voor de komende tijd dan is de 585 een optie maar misschien heb je geen belang bij die snelheid dan is de 580 en 570 ook prima.

Voordeel van de 580 is dat er ingebouwde switch in zit maw je kunt 4 computers inpluggen met een netwerkkabel en vervolgens ook nog eens met een aantal anderen draadloos werken.

http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/thomson/wireless/
 
Bedankt voor de tip ik ga er achteraan. Maar als ik het dan goed begrijp heb ik niks aan mijn wireless broadband router.
 
Nee en Ja.

Als alternatief kun je ook gewoon een modem kopen dus zonder routerfunctie en daar je draadloze router op aansluiten maar dan heb je al weer 2 apparaten.

All-in one is misschien toch beter.
 
Is dat dan geen goedkopere oplossing en als ik een modem koop zonder router welke kan ik dan het beste nemen.
 
Goedkoper is het wel of het op lange termijn goedkoper is weet ik niet.Je zou bijv de Speedtouch Home kunnen nemen (niet getweakte versie)

http://www.speedtouch.nl/home.html

Zorg er evntueel wel voor dat mocht het niet werken dat je de draadloze router mag ruilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan