SpeedTouch 580 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijnno

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
hallo allemaal ik zit met een problleem sinds gister doet me internet het totaalt niet meer de Wlan en DSL ledjes branden niet meer op de router nu heb ik de router gereset ( als het goed is) nu wil ik alles opnieuw installeren heb alles aangesloten cd erin dan wil ik alles gaan installeren dan zoekt hij naar een ontvanger dan moet de speedtoch 120g (usb) erin doen dan ontvangt hij de router dan word er gevraagt of ik op de registartie knop wil drukken op de router min.2 sec dan moet de ledjes beginnen te knipperen wat ze niet doen alleen het power ledje branden dan moet ik op ok klikken als ze branden dat doe ik dan maar en dan vraagt hij nog 2x het zelfde zonder resultaat
dan geeft hij aan computerregistratie mislukt
met nog wat tips of alles wel aan is gesloten enzo

kan iemand mij misschien helpen ? alvast bedankt

Gr. tijnno

neej met de Speedtouch 120g ontvanger maar het werkt allemaal niet heb ook al in andere topic gekeken met het zelfde probleem maar niks werkt

Mijn advies zo zijn eerst eens je seedtouch 580 gewoon met je netwerkkabel aan te luiten en als dan alles gewoon draait pas je usb ontvanger installeren !

Je zult dus waarschijnlijk eerst eea aan sofware moeten verwijderen.
Verder is het normaal pas een draadloze configuratie op te zetten nadat je eerste de boel met netwerkkaart draaiende hebt.

maar via een netwerkabel krijg ik het spul ook niet geinstalleerd en in kan ook niet in m'n router komen via een netwerkkabel

Geplaatst door tijnno
maar via een netwerkabel krijg ik het spul ook niet geinstalleerd en in kan ook niet in m'n router komen via een netwerkkabel

Wat typ je dan in in je browser ?
Je hebt toch wel een netwerkkaart in je computer zitten ?
Geef anders eens een uitdraai van ipconfig /all en plaats die even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan