speedtouch 580

Status
Niet open voor verdere reacties.

dasha

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2005
hoi allemaal,
ik heb opnieuw win xp moeten instaleren op mijn labtop. Nu moet ik ook weer mijn draadloze internet verbinding opnieuw instaleren via speedtouch 580 router/modem.
Alleen was ik mijn WPA wachtwoord vergeten dus heb ik ook mijn router gereset.
Nu heb ik mijn router via USB kabel aangesloten op mijn laptop. De PC herkent alleen dat het een usb device is maar niet dat het een thomson speedtouch bla bla is (dat zou hij volgens de beschrijving wel moeten doen want het is een plug and play device???
Moet ik een of andere driver instaleren of zo??
Als ik hem aangesloten heb brand het lampje van de router alleen kan ik via 10.0.0.138 in mijn browser geen toegang krijgen tot de router??
Kan iemand mij helpen dit op te lossen.
(De website van speedtouch geeft mij geen duidelijkheid, ook google niet, of de xs4all website)
thx

Je krijgt hoogstwaarschijnlijk geen contact met je router via je explorer venster omdat je stick niet goed werkt. Staan er in jouw lijst met apparaten wel de juiste hoeveelheid usb poort geinstalleerd? Mogelijk moet er drivers vanuit de laptop aan te pas komen om b.v. een USB bridge ook te installeren omdat XP deze niet uit zichzelf herkent; dus even drivers halen van de fabrikantensite van je laptop. Verder is het ook slim om een driver te downloaden van je speedtouch, ook al is hij plug & play; deze driver is dan meer up to date, nooit slecht dus!

Succes,

hoi,
bedankt voor je responds,

mijn USB stick, externe DVD drive en externe HD werkt wel via USB 2 poorten dus ik denk dat de USB poorten wel ok zijn

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan