SpeedTouch 716v5 WL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boontesim

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik heb sinds 2 weken geen internet meer, ppp lampje brand niet.
Ik het modem al gereset en de setup gedaan, het juiste username en password ingevult.
Na de setup geeft die aan Connecting.... maar het niet verder.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben

Als je 100% zeker weet dat de gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn dan rest je denk ik maar 1 ding en dat is contact opnemen met de provider. Alleen zijn kunnen controleren of de gebruikersnaam/wachtwoord ook correct zijn.

Dit kwam is tegen van de Speedtouch. Laaste deel gaat ook over PPP.
Ik kan niet surfen via de ADSL Wireless modem.

Start een webbrowser en typ 192.168.1.254 in de adresbalk van de browser. De beginpagina van de ADSL Wireless modem verschijnt.

Klik in het menu op Broadband Connection. Blader op de pagina naar beneden naar Pick a task.... Klik op de link Check connectivity to the internet.

U komt in het scherm Connectivity Check. Klik op de button Check Connectivity.

Wanneer er bij de test resultaten een rood kruis voor DSL staat dan is de verbinding met de DSL service niet in orde. Controleer of de bekabeling en de splitter goed zijn aangesloten.

Wanneer er bij de test resultaten een rood kruis voor ATM en PPP staat dan is er waarschijnlijk een verkeerde Service Provider gebruikersnaam en/of wachtwoord ingevoerd.
Controleer de Service Provider gebruikersnaam en wachtwoord en voer deze opnieuw in aan de hand van onderstaand stappeplan.

Klik in het menu op Broadband Connection.
Klik op Internet Services.
> U komt op de pagina Internet.
Voer de Service Provider gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in.
Plaats een vinkje bij Remember Password.
Klik op de button Connect.

Klik in het menu op Broadband Connection. Blader op de pagina naar beneden naar Pick a task.... Klik op de link Check connectivity to the internet.

Dit had ik ook al gedaan Connectivity Check, Check Connectivity.
Alleen kwam er een rood kruisje voor PPP te staand

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zou ik dus gaan bellen met je provider en de boel door hun even laten testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan